LeaMichele Skrevet 10. oktober 2011 #1 Del Skrevet 10. oktober 2011 tenkte jeg skulle begynne tidlig i år siden jeg har blitt student. men nå har det seg sånn at mora mi og bestemor blir aldri fornøyd uansett hva de får. og har de plukka det ut selv, så er ikke det bra nok for at det kunne de jo kjøpt selv.. så da lurer jeg på om dere har noen supre ideer til gaver til disse utakknemlige folka som ikke koster alt for mye ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 10. oktober 2011 #2 Del Skrevet 10. oktober 2011 Gi dem hver sin bok som heter: Tanken som teller 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnfi Skrevet 10. oktober 2011 #3 Del Skrevet 10. oktober 2011 Om de er så utakknemlige ville jeg ha kjøpt en kylling eller geit gjennom kirkensnødhjelp Kanskje de tenker litt på hva jula egentlig handler om da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 10. oktober 2011 Om de er så utakknemlige ville jeg ha kjøpt en kylling eller geit gjennom kirkensnødhjelp Kanskje de tenker litt på hva jula egentlig handler om da. da blir det surmulig i flere mnd om at de ikke fikk en ordentlig gave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 10. oktober 2011 #5 Del Skrevet 10. oktober 2011 Om de er så utakknemlige ville jeg ha kjøpt en kylling eller geit gjennom kirkensnødhjelp Kanskje de tenker litt på hva jula egentlig handler om da. Det fikk min mor og stefar av hans barn i fjord. Det var en familie i afrika eller noe sånt som fikk den geita. De ble fornøyd de. Hjemmelagde greier da? Liker de ikke det heller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det fikk min mor og stefar av hans barn i fjord. Det var en familie i afrika eller noe sånt som fikk den geita. De ble fornøyd de. Hjemmelagde greier da? Liker de ikke det heller? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Del Skrevet 10. oktober 2011 Gavekort gjerne? På et handlesenter, massasje eller revy/show? I tillegg til hjemmestrikkede pulsvamerer slik at de ikke kan klage på at gaven er upersonlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 10. oktober 2011 #8 Del Skrevet 10. oktober 2011 Sorry sorry. Fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 10. oktober 2011 #9 Del Skrevet 10. oktober 2011 Skriv et kort hvor det står "Skulle ønske jeg kunne gi dere takknemlighet. Dessverre tror jeg ikke det er en egenskap man kan gi bort i julegave. Derfor får du 50 kroner til å kjøpe hva som helst sånn at du blir fornøyd." og fest en 50-lapp til kortet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det fikk min mor og stefar av hans barn i fjord. Det var en familie i afrika eller noe sånt som fikk den geita. De ble fornøyd de. Hjemmelagde greier da? Liker de ikke det heller? nja, de fikk strikka ladder et år, da ble de fornøyde men jeg er ikke flink til å lage noe så må nok kjøpes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #11 Del Skrevet 10. oktober 2011 nja, de fikk strikka ladder et år, da ble de fornøyde men jeg er ikke flink til å lage noe så må nok kjøpes! Pulsvarmere er iallfall det letteste du kan lage.. Er bare å strikke rett fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 10. oktober 2011 #12 Del Skrevet 10. oktober 2011 Pulsvarmere er iallfall det letteste du kan lage.. Er bare å strikke rett fram. Ingen vil ha pulsvarmere i julegave. No offence. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #13 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ingen vil ha pulsvarmere i julegave. No offence. Jeg vil... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 10. oktober 2011 #14 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hadde også blitt glad for pulsvarmere i julegave, spesielt om de var strikket i et 'luksusgarn' ala babyalpakka eller kashmir. Er ikke altfor dyrt med garn til sånne små prosjekter heller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 10. oktober 2011 #15 Del Skrevet 10. oktober 2011 Personlig almanakk/album/kalender? Kanskje litt dyrt, men det må da være utrolig koselig med kalender med alle barna/barnebarna. Du kan jo spleise med søsknene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 10. oktober 2011 #16 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg vil... Hadde også blitt glad for pulsvarmere i julegave, spesielt om de var strikket i et 'luksusgarn' ala babyalpakka eller kashmir. Er ikke altfor dyrt med garn til sånne små prosjekter heller Wow, det var fler enn jeg hadde trodd! Men da kan du jo gå for pulsvarmere, TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. oktober 2011 #17 Del Skrevet 10. oktober 2011 Laget collage av alle barnabarna til morfar en gang. Han ble veldig fornøyd med det. Og det koster ikke så mye heller. Ramme fra IKEA og fremkalling av 10-15 bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 10. oktober 2011 #18 Del Skrevet 10. oktober 2011 Geiter i Afrika, lett. Jeg synes ikke det er så interessant om voksne mennesker furter hvis de ikke får riktig gave, furt i vei. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afeio Skrevet 10. oktober 2011 #19 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har selv som fast at jeg til mormor gir bort en kalender med bilder av meg og mine fra året som har gått, ikke en slik kalender der man sender inn bilder og får ferdig kalender tilbake, men en hjemmesnekra en. Ta også en kikk på epla.no dersom du ikke er noe særlig til å strikke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 11. oktober 2011 #20 Del Skrevet 11. oktober 2011 Voksne folk som surmuler over julegaver? Hva med å gi dem et kurs i folkeskikk? Hvis ikke hadde jeg laget noe selv ja, siden de har blitt fornøyd med det før. Hva med skjerf? Finnes ikke noe enklere å strikke enn det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå