AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Hei! Har kjøpt et par pumps og etter mye prøving i butikk med innleggssåler osv, så fant jeg de som passet best. Prøvde en størrelse mindre, men de ble så smale framme. Men har prøvd de en del hjemme men de kipper likevel I butikken passet de jo liksom.. Har sånn ting i hælen og en såle som går i hele skoen. Men fortsatt ikke passelig. Hælen får liksom ikke ordentlig grep. Skoene er i kunstskinn, så ville nok ikke hjelpe å kjøpe et nummer mindre og håpe dem vil utvide seg. Har dere noen tips? Gjør jeg feil når jeg går kanskje? Hvis man ser på filmen her, ca 02:00 min, så ser det ut som om hun strekker vristen på foten og bøyer den litt for at skoen skal holde seg på liksom.. Kan det være noe der jeg gjør feil? Eller skal pumps sitte godt på?
Lise91 Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Pumps skal i utgangspunktet sitte godt, men skoene er selvsagt forskjellige som føttene våre er. Pumps må passe akkurat, som du er inne på, kjøp akkurat i trangeste laget hvis de er i ekte skinn.
Grønt blad Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Når på dagen skal du bruke dem? Føttene kan utvide seg litt og bli litt hovne i løpet av en dag. Kjøpte du skoene på ettermiddagen/kvelden, men de var for store da du prøvde dem igjen på dagtid? Det kan faktisk hende at skoen ikke passer til foten din. Vi har alle forskjellige føtter, og en sko vil aldri passe like godt på alle føtter. Dessverre...
Gjest Solmåne Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Du kan prøve å legge en liten bomullsdott fremme i skoen! eller bak
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Takk for tips! Problemet var nok litt at jeg kjøpte skoene en ettermiddag etter å ha gått mye en hel dag. Så kanskje hadde et nummer mindre passet bedre egentlig. Men ville jo kanskje blitt trangt etter å ha gått en kveld med de nye skoene. Så prøvde å ha bomull fremst i skoen, og da satt de mye bedre! Jeg får ta med meg bomull og ha som kriseløsning i fall det skulle bli problemer når jeg skal bruke de Eventuelt andre tips i fall det blir krise på festen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå