Gå til innhold

Hva i all verden er det med norske jenter og tyrkiske menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo direkte feil, lever du i din egen boble? Det er overhodet ingen som har vært i Syden som kan være det minste i tvil om at det er mange ganger flere seksuelle relasjoner mellom lokale sydenhelter og frigjorte nordeuropeiske jenter enn mellom nordeuropeiske gutter og de lokale jentene, det være seg i Tyrkia eller Hellas. Jentene i disse landene må nemlig forholde seg til en helt annen og strengere hore-/madonna-kultur enn vi etter hvert har fått her i nord. Å kalle dette spekulasjoner er å avsløre en total mangel på kunnskap om forholdene i disse ferielandene, og det føles bare dumt å skulle gjenta det.

Jeg tror det er rimelig opplagt hvem som lever i en egen boble, eller hva CUCKOLD! Igjen; få noen fuckin bevis på at det er påfallende mange kvinner som puler rundt med lokale sydenhelter!

Hvis du ikke har det så er det kun din oppfatning vi står igjen med, og den er verdt nix nada i den store sammenhengen. Meninger er som rasshøl, alle har en, her er forøvrig min mening:

Det er påfallende mange cuckolds som har ekstremt liten pikk, alle som har vært borti en Cuckold vet dette. Sant? Usant?

Når det er sagt, SLUTT å spamme alle tråder med dette hore/madonnagnålet dit, VI HAR SKJØNT DET NÅ, dette er av en eller annen merkelig grunn viktig for deg, men ingen andre bryr seg nevneverdig!

Skrevet

Egg er dyre, sperm er billig :)

Menn som syter om ubalanse på tilfeldig sexmarkedet! Yay, de er bare så turn-on asså :ironi:

Skrevet

Venter spent på tråden "hva i all verden er det med norske gutter og svenske blondiner i Syden"!!!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har du tenkt over hvorfor det er slik at vestlige kvinner (ja kvinner generelt) kan få gratis sex hvor som helst i verden, mens menn bare har lett for å få gratis sex med vestlige frigjorte kvinner? Tror du ikke at dette kan ha noe å gjøre med at kvinner i mange land ellers i verden må velge mellom hore- og madonna-rollen, og hvis de blir sett på som horer om de ikke er dydige kan de vel likegodt ta penger for det?

Dette er to sider av samme fenomen, at kvinner jevnt over forventes å spare seg seksuelt til ekteskapet og at vestlige kvinner er unntaket. Vestlige kvinner som premierer menn fra slike kulturer og lar slike menn surfe som gratispassasjerer på vestlig kvinnefrigjøring bidrar i minst like sterk grad til å opprettholde den undertrykkende hore-/madonna-tankegangen som menn som kjøper sex. Kvinner som sprer bena for menn i kvinneundertrykkende kulturer er ikke håret bedre enn menn som skaffer seg en feriekjæreste og spanderer på henne.

Ikke nødvendigvis. Jeg blir litt fristet til å be deg lese biologi hvis du syns det er rart at kvinner har lettere for å finne seg sengepartnere enn menn. Dette gjelder ikke bare vestlige mennesker heller.

Det er forøvrig deres egen "feil" ved at menn er såpass lite selektive som gjør av kvinner kan velge fritt. Egg er dyre, sperm er billig :)

Jo faktisk, nødvendigvis. Jeg er nesten fristet til å be deg lese innlegget igjen, for jeg skriver ikke at grunnen til at kvinner har det lettere på sexrelasjonsmarkedet er hore-/madonna-tankegangens grep om kulturer utenfor Nord-Europa, jeg skriver at det nesten bare er frigjorte vestlige kvinner menn har lett for å få gratis sex med. Det er noe ganske annet.

Jeg har skrevet ganske mange innlegg om mekanismene på sexrelasjonsmarkedet i Norge i tråder som ikke handler om andre kulturer men om forholdene her hjemme, og ingenting kunne være meg mer fremmed enn å påstå at kvinner ikke har overtaket på sexrelasjonsmarkedet også her, til tross for at vi har bekjempet hore-/madonna-tankegangen og våre kvinner er de mest frigjorte i verden. Og det kan som jeg har vært inne på mer enn en gang godt skyldes at kvinner som hunndyr biologisk sett har mindre interesse (statistisk sett) for tilfeldig sex enn menn som jo er hanndyr.

Men det er neppe biologi som forklarer hvorfor menn fra hele verden vil oppleve at kvinner rundt om i verden passer på dyden - bortsett fra de som tar betalt - med unntak av vestlige frigjorte kvinner. Dette handler om kultur, og vestlige kvinner som ligger med menn som ville gått berserk om de fant sin søster i seng med en vestlig mann bidrar aktivt til å opprettholde den undertrykkende kulturen i disse landene idet de sørger for at disse mennene kan surfe som gratispassasjerer på vestlig kvinnefrigjøring samtidig som de holder sine egne kvinner fanget i den dobbeltmoralske hore-/madonna-tankegangens grep.

Endret av Cuckold
  • Liker 3
Skrevet

Jeg tror det er rimelig opplagt hvem som lever i en egen boble, eller hva CUCKOLD! Igjen; få noen fuckin bevis på at det er påfallende mange kvinner som puler rundt med lokale sydenhelter!

Hvis du ikke har det så er det kun din oppfatning vi står igjen med, og den er verdt nix nada i den store sammenhengen. Meninger er som rasshøl, alle har en, her er forøvrig min mening:

Det er påfallende mange cuckolds som har ekstremt liten pikk, alle som har vært borti en Cuckold vet dette. Sant? Usant?

Når det er sagt, SLUTT å spamme alle tråder med dette hore/madonnagnålet dit, VI HAR SKJØNT DET NÅ, dette er av en eller annen merkelig grunn viktig for deg, men ingen andre bryr seg nevneverdig!

Jeg skjønner godt at du poster anonymt, et mer ynkelig forsøk på personangrep skal man lete lenge etter. :gjeiper: Og hvis du ikke kjenner til hvorfor jenter i Tyrkia ikke ligger rundt med skandinaviske gutter på samme måte som skandinaviske jenter ligger med tyrkiske gutter er det du som lever i en boble. En blond og blåøyd dumskapens såpeboble.

• Liker 2
Skrevet

Ta en valium å gå og legg deg.

Skrevet

Ta en valium å gå og legg deg.

Lige måte Cuckold!

Skrevet

Jeg skjønner godt at du poster anonymt, et mer ynkelig forsøk på personangrep skal man lete lenge etter. :gjeiper: Og hvis du ikke kjenner til hvorfor jenter i Tyrkia ikke ligger rundt med skandinaviske gutter på samme måte som skandinaviske jenter ligger med tyrkiske gutter er det du som lever i en boble. En blond og blåøyd dumskapens såpeboble.

Jeg venter fremdeles på kvalifisert forskning eller vitenskapelig dokumentasjon på at det er påfallende mange norske kvinner som puler tyrkiske menn!

Kan jeg få det pliiiiiiiiiiiiiiiis? Det burde jo være lett for deg å oppdrive da du mener det er en opplest sannhet på linje med at jorda er rund. So bring it, pretty please with sugar on top :)

Og hvis dette er personangrep da er du skjørere enn jeg først trodde, eventuellt traff jeg et ømt punkt.

Skrevet

Jeg har skrevet ganske mange innlegg om mekanismene på sexrelasjonsmarkedet i Norge...

Jo takk, det har vi fått med oss nå! Det blir ikke mer sant bare fordi du har ropert vettu!

Skrevet (endret)

Jeg venter fremdeles på kvalifisert forskning eller vitenskapelig dokumentasjon på at det er påfallende mange norske kvinner som puler tyrkiske menn!

Kan jeg få det pliiiiiiiiiiiiiiiis? Det burde jo være lett for deg å oppdrive da du mener det er en opplest sannhet på linje med at jorda er rund. So bring it, pretty please with sugar on top :)

Og hvis dette er personangrep da er du skjørere enn jeg først trodde, eventuellt traff jeg et ømt punkt.

Hehe, du mener altså at dine patetiske kommentarer om cuckolds ikke var en stakkars forsøk på personangrep? Hvor langt unna normal folkeskikk og ordbruk er du oppvokst?

Jeg har jo nettopp linket til en en artikkel i Dagbladet som omhandler en gresk dokumentarfilm om fenomenet. Siden greske og tyrkiske jenter må forholde seg til en streng hore-/madonna-tenkning er det et grotesk misforhold mellom antall nordiske jenter som lar seg nedlegge av greske eller tyrkiske menn og antall greske eller tyrkiske jenter som ligger med nordiske menn. Det er påfallende at nordeuropeiske jenter ikke ser ut til å bry seg med eller tenke over dette misforholdet og grunnen til at de lokale jentene må holde seg på matten.

Dette er for øvrig noe av den samme problematikken vi ser når norske jenter sprer bena for innvandrergutter som ville gått berserk om de hadde funnet sin søster i seng med en norsk gutt. Dette er det jo faktisk forsket på, noe som sikkert vil glede deg, du som muligens tror hore-/madonna-tankegang og dobbeltmoral er noe jeg har funnet opp:

«Jeg skulle ønske jeg var jomfru. Men det er for sent nå»

http://www.dagbladet.no/magasinet/2005/11/30/450847.html

Endret av Cuckold
Skrevet (endret)

Jo takk, det har vi fått med oss nå! Det blir ikke mer sant bare fordi du har ropert vettu!

Hva er det som ikke blir sant? Prøv å stokke tankene dine. Månestråle trodde åpenbart at jeg synes det er rart at norske jenter på byen i Norge har lettere for å få et ligg enn norske gutter, men det må skyldes at hun har lest en annen tråd først og ikke fått med seg hva denne tråden handler om, for denne tråden handler om noe helt annet. Jeg har aldri hatt noe problem med at jenter har overtaket på byen, det jeg har kritisert i en del andre tråder er jenter som tror overtaket på sexrelasjonsmarkedet også gjelder på partnermarkedet og som derfor blir urealistisk kresne, jenter som stadig beklager seg over at gutter bare er ute etter én ting.

Denne tråden handler om noe helt annet, og det jeg påpekte er at jenter verden over passer på dyden og er vesentlig vanskeligere å få til sengs enn frigjorte skandinaviske jenter - hvis de ikke tilhører gruppen som tar betalt på en eller annen måte.

Endret av Cuckold
Gjest D_flatmajor
Skrevet

Nå er det vel ikke bare skandinaviske jenter som har seksuelle drifter, det som er spesielt med vårt hjøre av verden er at kvinnefrigjøringen har kommet lenger slik at hore-/madonna-tankegangen ikke lenger legger den samme demper på kvinnenes seksuelle utfoldelse som i andre deler av verden. Overalt vil fremmede menn bli oppfattet som spennende, men siden jentene de fleste steder må holde seg i skinnet for ikke å få dårlig rykte og ødelegge sine muligheter på partnermarkedet, vil dette bare slå heldig ut for utenlandske menn i møte med nordiske jenter. Det finnes riktignok en god del land, ikke minst i Asia og Latin-Amerika der menn lett får seg et ligg, men da snakker vi om ulike varianter av betaltingssex, fra betalte og påspanderte "feriekjærester" til mer åpne betal-for-et-ligg-opplegg. Det er jo ikke alle menn som synes det er like interessant.

Når norske jenter ligger med lokale strandløver i Syden eller for den saks skyld med gutter fra innvandrerkulturer her hjemme, burde det ringe en bjelle i den grad de er oppvakte nok til å forstå at hans søster neppe har den samme frihet til å ligge rundt med norske gutter. Se tråden Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=506980

Over hele verden, selv her i frigjorte Skandinavia er gutter ivrigere på sex for sexens skyld enn jenter. Overalt i verden faller forholdet mellom tilbud og etterspørsel på sexrelasjonsmarkedet ut i jentenes favør. Gutter er ivrigere, og jentene er den bremsende part. Når norske gutter ikke er like innpåslitne og slitsomme som en del gutter fra sydlige land er det jo ikke fordi vi ikke står på for å få sex, men fordi vi har lært oss at den slags manisk fremferd ikke fører frem - i hvert fall ikke her hjemme.

Det er neppe slik at skandinaviske jenter ligger med gutter fra kulturer der man har en sterkere hore-/madonna-tankegang fordi de ikke får sex hjemme. Når de velger å spre bena for gutter som ville gått berserk om han fant sin søster i seng med en skandinavisk gutt bidrar de til å premiere disse guttenes dårlige holdninger og negative kvinnesyn, man sørger for at guttene med det verste synet på kvinner blir triumfatorer som kan surfe som gratispassasjerer på nordeuropeisk kvinnefrigjøring samtidig som de kan beholde sine egne jenter for seg selv, "the best og both worlds". Hvorfor i all verden skulle disse guttene overhodet tenke i retning å lette opp på hore-/madonna-tenkningen som binder deres egne søstre? Så lenge nordiske jenter premierer dem og gir dem all den sexen de vil ha, slipper de jo helt unna å betale prisen for denne dobbeltmoralen, prisen blir det bare deres søstre og til en viss grad de nordiske guttene som må betale.

Du har noen spennende innfallsvinkler på dette, som jeg ikke har satt i sammenheng med dette før. Likevel syns jeg du uttaler deg noe bastant om hvordan ting "er"- altså som faktaopplysninger, uten å henvise til noe som helst. Grunnen til at jeg etterlyser dette, er at det hadde vært spennende å se disse tallene. I tillegg nevnte jeg jo at dette er nytt for meg, og den eneste måten for meg å sette meg bedre inn i det du sier på, er å gå til evnt. kilder. Det er først da jeg kan debattere følgende som du presenterer som fakta:

- at gutter er ivrigere på sex for sexens skyld enn jenter.

- i hvilken grad jeg som nordisk jente bidrar til å svekke tyrkiske jenters kår ved å ligge med en tyrker.

- at utenlandske menn overalt oppfattes som spennende.

- at grunnen til at norske menn ikke er "maniske og innpåslitne" som andre, er at de har lært seg at det ikke fører frem.

Forstå meg rett, jeg mener du er i din fulle rett til å synes dette. Du trenger ikke å basere dine meninger på fakta, men i en diskusjon er det veldig greit å få avklart sånt så man vet hvilke premisser man diskuterer på. Det er også greit for de som observerer diskusjonen å vite om man baserer seg på verdier og synsing eller fakta. (Jeg baserer mye av det jeg skriver på verdier og synsing selv, så jeg mener ikke at alt man skriver på et forum skal være akademisk).

Videre mener jeg at denne hore/madonna-tankegangen du kritiserer tyrkere for, i noen grad finnes overalt. Også i Norge. Man trenger ikke å gå lenger enn mange sexdebatter på nett for å finne eksempler på at jenter som velger å leve et seksuelt frigjort liv blir uthengt som "billige". Vanlige mannfolk liker ikke billige kvinnfolk leste jeg her en dag. Eksemplene er flere, og mitt inntrykk er at kvinner i Norge er heldige som er såpass frigjorte i forhold til andre, men jeg opplever din fremstilling som noe romantiserende.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du har noen spennende innfallsvinkler på dette, som jeg ikke har satt i sammenheng med dette før. Likevel syns jeg du uttaler deg noe bastant om hvordan ting "er"- altså som faktaopplysninger, uten å henvise til noe som helst. Grunnen til at jeg etterlyser dette, er at det hadde vært spennende å se disse tallene. I tillegg nevnte jeg jo at dette er nytt for meg, og den eneste måten for meg å sette meg bedre inn i det du sier på, er å gå til evnt. kilder. Det er først da jeg kan debattere følgende som du presenterer som fakta:

- at gutter er ivrigere på sex for sexens skyld enn jenter.

- i hvilken grad jeg som nordisk jente bidrar til å svekke tyrkiske jenters kår ved å ligge med en tyrker.

- at utenlandske menn overalt oppfattes som spennende.

- at grunnen til at norske menn ikke er "maniske og innpåslitne" som andre, er at de har lært seg at det ikke fører frem.

Forstå meg rett, jeg mener du er i din fulle rett til å synes dette. Du trenger ikke å basere dine meninger på fakta, men i en diskusjon er det veldig greit å få avklart sånt så man vet hvilke premisser man diskuterer på. Det er også greit for de som observerer diskusjonen å vite om man baserer seg på verdier og synsing eller fakta. (Jeg baserer mye av det jeg skriver på verdier og synsing selv, så jeg mener ikke at alt man skriver på et forum skal være akademisk).

Videre mener jeg at denne hore/madonna-tankegangen du kritiserer tyrkere for, i noen grad finnes overalt. Også i Norge. Man trenger ikke å gå lenger enn mange sexdebatter på nett for å finne eksempler på at jenter som velger å leve et seksuelt frigjort liv blir uthengt som "billige". Vanlige mannfolk liker ikke billige kvinnfolk leste jeg her en dag. Eksemplene er flere, og mitt inntrykk er at kvinner i Norge er heldige som er såpass frigjorte i forhold til andre, men jeg opplever din fremstilling som noe romantiserende.

Hvis du er usikker på om kvinnefrigjøringen har gått ut på å bekjempe dobbeltmoralen som ligger i hore-/madonna-tankegangen vil jeg anbefale deg å sette deg litt inn i vår nære historie, dette er nemlig ikke noe man trenger å være i tvil om, det har vært en viktig kampsak for feminster i flere tiår. At hore-/madonna-tankegangen ikke er stein død i Skandinavia er helt rett, men at den står mye mye sterkere i kulturer i Sør-Europa og blant visse grupper av våre nye landsmenn er det vel ikke så mange som vil nekte for.

At utenlandske menn overalt oppfattes som spennende er en generell betraktning, noe jeg har sett talløse eksempler på både i mitt eget liv (erfart på reiser og i møte med jenter fra andre land og kulturer) og i det jeg har lest, filmer jeg har sett osv osv. I gamle dager var det også slik at gutter fra nabobygda var mer spennende enn guttene man var oppvokst med, derfor ble de da også oppfattet som en trussel og ofte kjeppjaget om de dukket opp på den lokale dansefesten. Det kjente er mindre spennende, men det hjelper selvsagt ikke hvis man vokser opp i en kultur der man blir passet veldig godt på.

At jeg og andre norske menn har lært oss at det er måter å nå frem på overfor det annet kjønn og at det er måter som ikke nytter handler om personlig erfaring. Jeg tror ikke det er noen tvil om at toleransen for pågående oppførsel er større når guttene kommer fra en annen kultur, norske gutter som hadde vært like innpåslitne og plagsomme ville bare blitt oppfattet som .... ja, nettopp, innpåslitne og plagsomme. Men siden norske gutter har lært seg til å opptre litt mer sivilisert vil norske jenter kanskje savne litt av den oppførselen norske gutter er avlært, og så vil de kunne glede seg over det når de befinner seg i andre kulturer. I hvert fall så lenge dette ikke er hverdagen man må leve med til daglig, men et feriefenomen. I tillegg kommer kanskje at man har en annen ydmykhet og toleranse overfor oppførsel som man oppfatter som "naturlig" for menn fra en annen kultur, mens man selv har vært med å bestemme at denne oppførselen ikke skal være akseptabel i vår kultur.

At gutter samlet sett er ivrigere på sex for sexens skyld enn jenter er noe enhver kan sjekke ved å ta en tur på byen. En hvilken som helst noenlunde attraktiv jente kan når som helst gå ut på byen og få med seg en gutt på eget attraktivitetsnivå eller over så lenge det bare handler om sex. Gutter må jobbe litt mer, og det er en grunn til at de mest populære guttene ligger med jenter over hele skalaen, hadde jentene vært like ivrige som gutta ville de mest populære guttene hatt nok med de mest attraktive jentene, og vi ville sjelden eller aldri se midt-på-treet-jenter dra hjem med de kjekkeste guttene. Men så lenge gutta er ivrigere vil ikke de mest populære jentene tilby nok tilfeldig sex til at det stiller de mest populære guttenes hunger. Og derfor er guttene mer på hugget og jenter kan velge og vrake. Vel å merke på sexrelasjonsmarkedet. På partnermarkedet er forholdet mellom gutter og jenter mye jevnere for siden det fødes omtrent like mange gutter som jenter er forholdet mellom gutter som ønsker en kjæreste og jenter som ønsker det samme tilnærmet 1:1.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Skrevet

Tyrkiske gutter er sexyyy!! case closed :takke:

• Liker 2
Skrevet

Joo, det er de!! *sikle*

• Liker 2
Skrevet

Joo, det er de!! *sikle*

Smaken er som baken. Men jeg forventer at det er DU som flytter til Tyrkia og ikke HAN TIL Norge. Capiche?

• Liker 3
Skrevet

look at the moves, this is why we love foreign men.

http://www.youtube.com/watch?v=F5N0UyiTShM

Haha, de bevegelsene der er jo trivielt enkle å gjenta for en hvilken som helst person som har et minimum av kroppskontroll. Hvis det der liksom skal være imponerende, så må jeg bare gi meg ende over.

Skrevet

Du har åpenbart ikke skjønt det, siden du ikke engang klarer å formulere et sammenhengende motargument.

Og jeg synes faktisk det han skriver er interessant, så hold for pokker kjeft og slutt å late som du representerer alle andre.

Skrevet

Haha, de bevegelsene der er jo trivielt enkle å gjenta for en hvilken som helst person som har et minimum av kroppskontroll. Hvis det der liksom skal være imponerende, så må jeg bare gi meg ende over.

:skratte: :skratte: :skratte:

Fyttirakkern, det var seriøst usexy! Og bare for å ha mitt på det rene, klam dansing i sydenland er ikke grunnen til at jeg skaffet meg en husaraber. :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...