Gå til innhold

Hva i all verden er det med norske jenter og tyrkiske menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, les igjen, jeg er jo ikke en mørkemann som forsvarer den gamle hore-/madonna-tankegangen og dobbeltmoralen og gjerne vil at skandinaviske jenter skal bli som jentene i sør eller i en del innvandrermiljøer. Tvert imot, det jeg kritiserer er at en del jenter premierer gutter med slike holdninger og gladelig sprer bena for gutter som ville gått berserk om de fant sin søster i seng med en skandinavisk gutt. Jeg har ikke sagt et negativt ord om at norske jenter er lette å få til sengs, det er bare positivt at vi har kvittet oss med denne ukuluturen. Men desto mer forkastelig at norske jenter bruker friheten til å belønne gutter fra kulturer der denne tankegangen råder.

Innlegget mitt var ikke rettet mot deg. Er faktisk litt enig i ting du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innlegget mitt var ikke rettet mot deg. Er faktisk litt enig i ting du sier.

Ok, skjønner. Da tolket jeg deg nok litt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Drue

Hva mener du?

At det kjeder meg. Det var ikke slik tråden opprinnelig startet. Ingen har gitt spesielt utrykk for å ville diskutere det, men flere (meg inkludert) har likevel fått det kastet etter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det kjeder meg. Det var ikke slik tråden opprinnelig startet. Ingen har gitt spesielt utrykk for å ville diskutere det, men flere (meg inkludert) har likevel fått det kastet etter seg.

Les det første innlegget en gang til du. Hvis du kjeder deg kan du bare gå et annet sted. Cucold treffer spikeren på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så lei disse trådene nå.. Vet ikke hva dere vil få ut av det.

Er det det at dere er sjalu på at de tar jentene eller hva? Eller har dere sjenerelt bare noe i mot tyrkere?

:murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei disse trådene nå.. Vet ikke hva dere vil få ut av det.

Er det det at dere er sjalu på at de tar jentene eller hva? Eller har dere sjenerelt bare noe i mot tyrkere?

:murvegg:

Det er faktisk lov å diskutere, på samme måte som det er ørten tråder hvor damene disser menn som drar til Thailand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke andres feil at du mangler den intellektuelle kapasiteten til å skjønne relevansen av det han skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det en smule for mye generalisering syns jeg. :kjefte:

(Har aldri vært borti/forelska i en tyrker selv, så det er ikke derfor jeg skriver det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, kritiserer det med de argumentene, men det er strengt tatt ikke det trådstarter spør om, eller den belysningen jeg bruker. Din argumentasjon blir litt som å si at det er uetisk å bruke dildoer laget av materiale som ikke er økologisk. Det stemmer sikkert, men det er en helt annen sak. Problemet er at damer som reiser til Tyrkia for å ha sex, blir stempla som "horer", noe jeg er uenig i.

Er det bedre at menn som reiser til Thailand for eksakt samme grunn, blir stemplet som horebukker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bedre at menn som reiser til Thailand for eksakt samme grunn, blir stemplet som horebukker?

Det komiske med mange av disse mennene er at de ofte skal ha thaidamene sine så tynne og spinkle og små som mulig. Norsk bleikfeit gubbe på 150 kg. og thailandsk jente på 45 kg. med kropp som en 12-åring er ikke noe pent syn, det ser bare latterlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Drue

De nevnte mennene som reiser til Thailand reiser jo for å kjøpe horer. De er med andre ord horebukker - så ja, jeg synes det er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nevnte mennene som reiser til Thailand reiser jo for å kjøpe horer. De er med andre ord horebukker - så ja, jeg synes det er bedre.

Har du tenkt over hvorfor det er slik at vestlige kvinner (ja kvinner generelt) kan få gratis sex hvor som helst i verden, mens menn bare har lett for å få gratis sex med vestlige frigjorte kvinner? Tror du ikke at dette kan ha noe å gjøre med at kvinner i mange land ellers i verden må velge mellom hore- og madonna-rollen, og hvis de blir sett på som horer om de ikke er dydige kan de vel likegodt ta penger for det?

Dette er to sider av samme fenomen, at kvinner jevnt over forventes å spare seg seksuelt til ekteskapet og at vestlige kvinner er unntaket. Vestlige kvinner som premierer menn fra slike kulturer og lar slike menn surfe som gratispassasjerer på vestlig kvinnefrigjøring bidrar i minst like sterk grad til å opprettholde den undertrykkende hore-/madonna-tankegangen som menn som kjøper sex. Kvinner som sprer bena for menn i kvinneundertrykkende kulturer er ikke håret bedre enn menn som skaffer seg en feriekjæreste og spanderer på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva med alle de som IKKE kjøper horer, men faktisk forelsker seg i en fra Thailand. Dobbeltmoralen er fullkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Herr Drue

Og hva med alle de som IKKE kjøper horer, men faktisk forelsker seg i en fra Thailand. Dobbeltmoralen er fullkommen.

Jeg misforsto tydeligvis din første post. Om de ikke kjøper horer er de ikke horekunder. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt over hvorfor det er slik at vestlige kvinner (ja kvinner generelt) kan få gratis sex hvor som helst i verden, mens menn bare har lett for å få gratis sex med vestlige frigjorte kvinner? Tror du ikke at dette kan ha noe å gjøre med at kvinner i mange land ellers i verden må velge mellom hore- og madonna-rollen, og hvis de blir sett på som horer om de ikke er dydige kan de vel likegodt ta penger for det?

Dette er to sider av samme fenomen, at kvinner jevnt over forventes å spare seg seksuelt til ekteskapet og at vestlige kvinner er unntaket. Vestlige kvinner som premierer menn fra slike kulturer og lar slike menn surfe som gratispassasjerer på vestlig kvinnefrigjøring bidrar i minst like sterk grad til å opprettholde den undertrykkende hore-/madonna-tankegangen som menn som kjøper sex. Kvinner som sprer bena for menn i kvinneundertrykkende kulturer er ikke håret bedre enn menn som skaffer seg en feriekjæreste og spanderer på henne.

Ikke nødvendigvis. Jeg blir litt fristet til å be deg lese biologi hvis du syns det er rart at kvinner har lettere for å finne seg sengepartnere enn menn. Dette gjelder ikke bare vestlige mennesker heller.

Det er forøvrig deres egen "feil" ved at menn er såpass lite selektive som gjør av kvinner kan velge fritt. Egg er dyre, sperm er billig :)

Endret av Månestråle**
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...