Gå til innhold

SÅÅ mange detaljer , så liten hukommelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare 16 dager igjen og nå har jeg litt panikk. Skriver masse huskelister men føler fortsatt at jeg ikke har kontroll over alt som må gjøres og når...

Får ikke sove om natten lenger...

Hadde ikke peiling på at det var så mye å holde styr på..

Ha dere noen råd til meg?

Noen gode IDEER til huskeliste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan du har det..har enda 6 uker igjen - men kjenner at det begynner å bli mye å holde oversikten over. Tips: legg inn små meldinger på mobiltelefonen din, sånn at den ringer og varsler deg om hva du må gjøre og når du må gjøre det(denne tjenesten tror jeg finnes på de fleste telefoner). Telefonen har du alltid med deg - og du slipper å gå med en sekk full av huskelister....

Skrevet

Skjønner hvordan du har det, var akkuratt slik selv. Jeg tok en titt på denne eller det er lignende andre steder på nettet...

http://www.dittbryllup.no/planleggeren/sjekkliste.asp

og (ta gjerne en utskrift) Strøk det jeg ikke trengte så haket jeg av det som var i orden. Det som ikke var OK hadde jeg hvertfall en kontroll på. La til andre ting som jeg skulle gjøre som ikke stod på listen. Den var grei og ha når det nærmet seg Dagen icon_smile.gif

Lykke til !12

Gjest Anonymous
Skrevet

DELEGER bort ansvar! Folk synes det er stas å bli spurt.. enten det er å bake en kake, hente kaka, hente duker, pynte kirken, hente kjole..... Det er ikke meningen at bruden skal være utslitt på selve dagen. Og husk at det blir en fantastisk fest selvom du har glemt servietter.

Hilsen en som skal gifte seg snart....

Skrevet

Hei!

Jeg sendte deg nettopp en mail med div. vedlegg. Håper det er til hjelp!

icon_smile.gif12

Skrevet

Hei !

IKKE GLEM TANNPIRKERE !!! KJEMPEVIKTIG !!!!

icon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gif

Ingenting er så irriterende som når man har spist en god middag og man har et eller annet mellom tennene som irritere noe vanvittig, og det ikke finnes tannpirkere !!

Liten ting, lett å glemme icon_razz.gif

Hilsen Pludre icon_biggrin.gif12

Skrevet

Tannpirkere har vi faktisk i boks! icon_biggrin.gif Men husk også salt og pepper og tyttebærsyltetøy!12

Skrevet

Som noen andre nevnte: deleger ansvar!

Om jeg hadde en venn/venninne som skulle gifte seg ville jeg bli kjempeglad om de spurte meg om hjelp. Er jo en tillitserklæring det, vet du... icon_wink.gif

Lykke til med bryllupet.

Nelle icon_smile.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...