Gjest Kv84 Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Finnes det butikker som trenger hjelp til bare varepåfylling? Har ikke så lyst til å ha noe kundekontakt, som i kassa på grunn av sosial fobi.
Sofie1 Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Finnes det butikker som trenger hjelp til bare varepåfylling? Har ikke så lyst til å ha noe kundekontakt, som i kassa på grunn av sosial fobi. .... du får jo kundekontakt med å jobbe med varepåfylling også da.. Hvem tror du kundene spør om de trenger hjelp til noe. Lettere å ta kontakt med en som jobber i butikken enn den som sitter i kassa med kø forran.. 2
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Som varepåfyller kommer du til å få ti tusen spørsmål om ditt og datt, sitter du i kassa trenger du strengt tatt som regel bare si "hei - pose? - xx antall kroner - takk - ha en fin dag blabla".
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Noen matbutikker har persner som bf.eks bare er i kassa, bare er i frukt avdeling osv...jobber selv på en slik butikk, i kassa... Er mye lettere for dem og komme til oss i kassa og spørre om alt mulig mellom himmel og jord enn de på gulvet! Ville annbefalt deg og snakke med butikkene og høre!
Julebrus Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Det finnes jo store butikker som har mye varepåfylling om natta/før åpningstid og. IKEA for eksempel.
Gjest Kv84 Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Det finnes jo store butikker som har mye varepåfylling om natta/før åpningstid og. IKEA for eksempel. Så bra, det har jeg ikke tenkt på. Takk
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Da blir det vel mer som en lagerjobb? Hva med å ta lagertruck sertifikat? En annen utdannelse som kan være bra for de som ønsker en jobb der man har minst mulig med andre menensker å gjøre, er bibliotek- og informasjonshøyskole. Ikke for å jobbe på bibliotek, men arkiv.
Viljaa Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Mange av de største matvareprodusentene opererer med "varepåfyllere" som de sender fra butikk til butikk i et område, feks en by. Da er du ansvarlig kun for varene du jobber for (la oss si for eksempel Findus eller Lilleborg), og har ikke noe ansvar ovenfor butikkens kunder utover det å peke ut noen av de som jobber på butikken dersom noen skulle forveksle deg med en. 1
Gjest Kv84 Skrevet 17. oktober 2011 #10 Skrevet 17. oktober 2011 Kan man på en måte legge ut noe på facebook for å vise at man leter etter jobber? Hvilke grupper eller bare på egen side?
Gjest WendyClear Skrevet 18. oktober 2011 #11 Skrevet 18. oktober 2011 Noen matbutikker har persner som bf.eks bare er i kassa, bare er i frukt avdeling osv...jobber selv på en slik butikk, i kassa... Er mye lettere for dem og komme til oss i kassa og spørre om alt mulig mellom himmel og jord enn de på gulvet! Ville annbefalt deg og snakke med butikkene og høre! Jeg ville ikke sagt at jeg hadde sosial fobi dersom jeg var ute etter jobb hos denne personen. De som ansetter folk til butikker er desverre altfor opptatt av "utadvente" personer og har liten forståelse for at noen som er mer tilbakeholden kan gjøre en like god jobb. Mange er også alt for opptatt av å ha en utadvent person som bidrar til et godt personalmiljø. Jeg vil anbefale å se etter lagerarbeidjobber. Hva med å kontakte et vikarbyrå for å prøve deg litt fram forskjellige steder? Det beste å gjøre ved fobi er jo å eksponere seg for det du er redd for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå