AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Har et barn på 16 mnd som fikk MMR-vaksine for to uker siden. Har de siste dagene hatt lett feber på ettermiddag/ kveld, men almenntilstanden er fin (leker som vanlig), dog litt liten matlyst. Stortsett blid og fornøyd, men kanskje litt mer irritabel enn vanlig. Om tre dager har vi bestilt tur til London for hele familien og nå dukker spm selvfølgelig opp om hvorvidt vi kan reise eller ikke om han fortsatt er syk. Feberen har vært på 38,5 på det høyeste. Tenkte å ringe helsestasjonen om det vedvarer om et par dager slik at vi kan høre hva de sier, men lurer allikevel om noen her inne har gode råd.
SummerJoy Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Om allmenntilstanden er fin, og så lenge du vet at feberen skyldes vaksinen og ikke noe mer alvorlig enn som så hadde jeg reist.
Caramba Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Jeg hadde reist. Så lav feber har mine barn sovet bort neste natt. Om 1-2 dager skulle man tro at barnet er bra igjen når symptomene er så svake. Endret 10. oktober 2011 av Caramba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå