Gå til innhold

et godt kyss... PLEASE SVAAR!!! :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et kyss som gjør deg "tingely" :D

Skrevet

Individuelt det, er det ikke? :klø:

Men først og fremst må det være med rette personen. :blunke:

Skrevet

Et godt kyss krever at du legger hodet litt på skakke – med mindre du foretrekker at det er nesene som møtes, istedenfor leppene. Bare en av tre snur hodet mot venstre for å kline. I de siste to og et halvt årene har nevrologen og forskeren Onur Güntürkün slengt rundt på flyplasser, togstasjoner, parker og strender for å spionere på kyssere. Undersøkelsene viser at folk legger hodet til høyre dobbelt så ofte som til venstre.

Teknikker

Det er viktig å lære seg å kysse. Ulike teknikker, bevegelser og rytmer kan brukes på munnen og ulike kroppsdeler. Hemmeligheten med et godt kyss er å slappe av i ansikt og munn. Det gjør deg mer følsom og øker nytelsen av kontakt med partnerens munn og tunge. En spent munn vil skape et tomrom og dårlig kontakt med partnerens munn. Desto mindre tomrom det er i munnen din når du kysser, jo større vil din sensuelle og erotiske nytelse være.

Former for kyss

Dype, erotiske kyss regnes i mange orientalske kulturer for å være en svært intim del av elskovsakten:

Kyss med sterkt press

Her gis underleppen et kraftig press med tungen.

Overleppekysset

Mannen kysser kvinnen overleppe, mens hun kysser hans underleppe.

Omfattende kyss

kalles det når en av partnerne bruker tungen til å berøre den andres tenner og gane.

Kroppsdeler som hevdes å være særlig velegnet for kyssing er pannen, øynene, kinnene, halsen, brystene, leppene, munnen, lårene, armene, navlen og penis.

Se forøvrig KYSSESKOLEN for mer info!

Gjest GreenSky
Skrevet

På en måte synes jeg at alt det tekniske ødelegger for kysset. Hvis en stresser seg opp og tenker huff, det må være sånn og sånn, osv, mister en nok noe av magien med det. Bare slapp av og nyt, og vær samtidig obs på hvordan partneren reagerer på kysset. :blunke:

Skrevet

Man må IKKE bruke tunga som rotoren på et helikopter...

Skrevet
Man må IKKE bruke tunga som rotoren på et helikopter...

:lol: Alt for mange menn som gjør det ja :wink:

Gjest sexysadie
Skrevet
Hva kjennetegner egentlig et godt kyss? :lol:

når tærne vibrerer da blir du kysset godt.... :kul:

Skrevet

:lol: Alt for mange menn som gjør det ja :wink:

Ja, jeg opplevde en slik da jeg var 14 år. Jeg gjorde det slutt på stedet.

Fysj!

:kvalm:

Skrevet

IKKE FOR VÅTT!!! :x

...og ikke for slapt... Men litt fast og bestemt... Må vise at han vet hva han gjør og hva han vil, liksom :)

Forsiktig bruk av tungen er også en gyllen regel, ja.

Men det viktigste synes jeg er at det ikke er for vått. Det er bare ekkelt. Jeg har ingen interesse av å drikke spyttet hans, altså... *urk*

Skrevet

For ti år siden hadde jeg en kjæreste, som bodde hos meg i helgene. Da ble det selvsagt masse klining og knulling hele helga. Men kyssene jeg husker den dag i dag, var avskjedskyssene. Vi står i ytterdøra, han tar tak i hodet mitt med begge hendene, trekker meg forsiktig til seg, og gir meg et forsiktig, ømt kyss. SUKK!!! Jeg husker de GODT. Ikke heftig og krevende, men ømt og fylt av kjærlighet. Jeg kjenner følelsen i magen fremdeles.

Hyyyl. Jeg vil ha tilbake min første kjærlighet. Eh, nei forresten...

Skrevet
Kroppsdeler som hevdes å være særlig velegnet for kyssing er pannen' date= øynene, kinnene, halsen, brystene, leppene, munnen, lårene, armene, navlen og penis.

Med andre ord; the whole body! :wink:

Skrevet

Vel, nei. For eksempel er det helt grusomt å bli kysset på føttene om man er kilen - det er sikkert derfor de ikke er nevnt på lista :D

Skrevet

verdens beste kyss må vær det kysset jeg fikk av mannen min den dagen vi blei kjærester...det var mykt og forsiktig med bare leppene

og stappet med følelser..jeg ble helt mo i knærne forelsket og tent alt på en gang..det var da jeg visste at han var "the one" :hjerter: om han er lysten på noe den dag i dag så vet han akkurat hvordan han ska begynne for DET VIRKER PÅ SAMME MÅTEN ENDA :D

Skrevet

mykt, ømt og bestemt nok til at jeg svikter i knærne og ikke husker mitt eget tlf-nr........

Skrevet

Han må vite hva han gjør, være bestemt men samtidig øm og myk, gjerne legge hendene rundt ansiktet mitt, under haken osv....

mhh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...