PhilosopherSe7en Skrevet 30. desember 2018 #21 Skrevet 30. desember 2018 Ditt kjøkken, ditt valg. Hvem bryr seg om hva andre anser som moderne eller ikke så lenge du selv liker det? Skal jeg pusse opp mitt kjøkken så skal jeg garantert ikke basere det på hva andre mener er fint. Jeg som skal bruke det og jeg som skal se på det, og da hjelper det meg svært lite om naboen, kongen eller kvinneguiden synes matt/høyglans er fines om jeg ikke synes det selv. Skal du pusse opp for å selge så ville jeg nok vurdert annerledes.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #22 Skrevet 31. desember 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Men altså... Høyglans er ikke moderne lenger! At mange fremdeles kjøper det betyr ikke at det er moderne. Tvert i mot. Anonymkode: f8a2b...706 Høyglans selger fortsatt godt på ikea. Anonymkode: b777b...49f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #23 Skrevet 31. desember 2018 Smak og behag, kjøp det kjøkkenet DU har lyst på (Jeg er rimelig sikker på at kjøkkenet mitt ansees for å være helt utdatert, men det spiller ingen rolle så lenge jeg synes det er både praktisk og koselig) Hva som er trendy skifter jo ganske fort, så du må skifte kjøkken ofte hvis du skal henge med på det Anonymkode: d6b32...9e9 2
Gjest Kritt Skrevet 31. desember 2018 #24 Skrevet 31. desember 2018 (endret) 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Kom over denne tråden nå. Skal kjøpe meg kjøkken, og er redd for at høyglans vil bli umoderne... men nå er denne tråden 8 år gammel, og høyglans fortsatt like moderne som for 8 år siden 😆 Anonymkode: b777b...49f Høyglans er definitivt på vei ut om ikke ute allerede. Men alt som er ut kommer før eller siden tilbake . Upraktiske ting (som høyglans) varer gjerne litt kortere enn andre trender. Vi installerte nytt kjøkken for ti-tolv år siden uten å tenke på hva som var moderne, dvs. det eneste vi var bevisste på var å ikke velge det samme som alle andre har, og ikke det som var veldig in eller på vei ut. Kjøkkenet vårt ser fortsatt flott ut og er ikke på noen måte på vei ut i dag heller . Endret 31. desember 2018 av Kritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå