Gå til innhold

Hvor mye sove barnet ditt på rundt 15 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det natta?

Når er det morgen?

Hvor mange og hvor lange dupper på dagtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Min er 15 mnd :) Han legger seg kl 18-19 og sover til klokka ringer, kl 06:15. I helgene sover han til 07-08. I barnehagen sover han ca 1,5 - 2,5 timer midt på dagen.

Skrevet

Hei!

Min er 15 mnd :) Han legger seg kl 18-19 og sover til klokka ringer, kl 06:15. I helgene sover han til 07-08. I barnehagen sover han ca 1,5 - 2,5 timer midt på dagen.

Takk for svar :)

Skrevet

Ja, og hjemme sover han ca 1 time på dagtid.

Skrevet

Ja, og hjemme sover han ca 1 time på dagtid.

Vi har så problemer med søvnen til vesla om dagen. Hun legges mellom 18.30 og 19.00 og da sovner hun med en gang.

Også har hun i noen uker nå våknet rundt 5 og vært helt hysterisk. Har ikke gått og roe henne ned igjen så må bare ta henne med opp, selvom hun tydelig er kjempetrøtt fortsatt. Og da har hun sovet mellom 1-1,5 t i barnehagen.

Men når hun sov hele natta til 7, så sov hun bare 20 min i barnehagen. Hun er jo tydelig sliten stakkar. Skjønner ikke hva som skjer. :(

TS

Gjest pysepusen
Skrevet

Det er nok helt normalt at søvnen er litt forstyrret innimellom, det er så mye som skjer i livet deres for tiden. Men det går over og blir bra igjen :) Her sover han nå fra ca. 19-7 og ca. 1,5 timer på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...