AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Plutselig skal jeg på ferie til USA i romjulen og bli over nyttår, og det er dessverre en virkelig dyr tid å reise! Nå lurer jeg på om noen vet om billige steder å kjøpe flybilletter? Evt om noen rabattkoder osv?
Mynona Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Sas har kampanjer gående nå. Eller.. de hadde hvertfall. Icelandair pleier å ha billige. Hvor i USA skal du?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Hawaii.. og det er jo ekstra dyrt..
Gjest padawan Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 du må nok bare følge med på diverse sider, feks supersaver og reisesiden til Finn.no
Mynona Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Du må jo uansett mellomlandet et eller annet sted (eller to) i USA, så du kan jo prøve å se om du finner billige billetter fra LA til Hawaii f.eks. De har sikkert noen lavprisselskaper på den destinasjonen. Og søke gjennomgående billett fra Norge til LA. Evt til NY hvor det er mye billig å få tak i, også bestille fra NY til Hawaii i en billett.
Anglofil Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 Tja, eneste tipset jeg har er at hvis du bruker sider som f.eks Expedia, Ticket.no, reisefeber osv så får du igjen kickback.no, dvs at du får igjen en viss prosent igjen av kjøpssummen. Det kan jo være noe å ta med seg, men ja, billettene er ganske dyre i denne perioden. Billigste billettene jeg har funnet har ligget på 10300 kr og oppover. Mvh Yvonne
Gjest nupp Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 http://www.travellink.no har de beste prisene.. 13 tusen for 7 dager med hotell ca
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #9 Skrevet 10. oktober 2011 Fant til 10 600 heldigvis bor jeg gratis der! Så da var det bare å skrape sammen hver eneste krone.. Noen som vet hvor fort sånne billetter øker i pris? Når jeg burde bestille for å unngå å betale flere tusen ekstra?
SmallTalk Skrevet 23. oktober 2011 #10 Skrevet 23. oktober 2011 Ikke for å være gledesdreper, men dersom du skal til Hawaii så bør du bli der litt lenger enn 7 netter. Minst 14 dager, og helst mer. 12 timer tidsforskjell og en reisetid på minst 1 døgn gjør at å reise dit for kun 7 dager er bortkastet. Ettersom Hawaii ligger på andre siden av kloden så er det ikke mulig å få spesielt billige billetter dit. Du kan nok ikke forvente å få billetter med grei reisetid til under 10.000 kr.
Panama Skrevet 23. oktober 2011 #11 Skrevet 23. oktober 2011 Husk at du må punge ut med en del penger når det gjelder lange reiser. Ellers kan du prøve å reise med reiseselskaper som arrangerer turer langt utenlandsk. Skal selv reise til Latin Amerika for å studere, og billettene er dyre!
Kråkesaks Skrevet 23. oktober 2011 #12 Skrevet 23. oktober 2011 Tråden er ryddet for reklame. Kråkesaks.
Aranciata Skrevet 24. oktober 2011 #13 Skrevet 24. oktober 2011 Husk at du må punge ut med en del penger når det gjelder lange reiser. Ellers kan du prøve å reise med reiseselskaper som arrangerer turer langt utenlandsk. Skal selv reise til Latin-Amerika for å studere, og billettene er dyre! Ja, Latin-Amerika er veldig ofte veldig dyrt! (Ble forresten nysgjerrig på brukernavnet ditt - er det der du skal studere? Utrolig kult land synes jeg!)
Panama Skrevet 28. oktober 2011 #14 Skrevet 28. oktober 2011 Ja, Latin-Amerika er veldig ofte veldig dyrt! (Ble forresten nysgjerrig på brukernavnet ditt - er det der du skal studere? Utrolig kult land synes jeg!) Tusen takk for det! Det blir enten Costa Rica,Panama eller Argentina Har du forresten vært i Panama?
Gjest Nuppdupp Skrevet 28. oktober 2011 #15 Skrevet 28. oktober 2011 er ikke nødvendigvis dyrt å dra til latin- amerika. jeg fikk reisen til 6000kr tur retur cuba. kunne fått den til 3000kr. de selger billigbilletter hos reiseselskap når det ikke er høysesong. dette var i mars i år
Panama Skrevet 28. oktober 2011 #16 Skrevet 28. oktober 2011 er ikke nødvendigvis dyrt å dra til latin- amerika. jeg fikk reisen til 6000kr tur retur cuba. kunne fått den til 3000kr. de selger billigbilletter hos reiseselskap når det ikke er høysesong. dette var i mars i år Det er kanskje ikke det. De flyselskapene som flyr fra det stedet jeg bor da blir det en del dyrere, men klarer å få en pris fra 8.000 - 10.000 tur retur
Aranciata Skrevet 28. oktober 2011 #17 Skrevet 28. oktober 2011 Tusen takk for det! Det blir enten Costa Rica,Panama eller Argentina Har du forresten vært i Panama? Jeg har vært i alle tre landene og de er fantastiske! For tiden har jeg litt Argentina-dilla, men jeg bodde i Panama i to år og elsket det. (Men det er jo ganske annerledes siden det er lenge siden jeg bodde der.) Hvis det står mellom de tre ville jeg valgt enten Panama eller Argentina. Costa Rica er litt for amerikanisert synes jeg, og kanskje det stedet folk snakker mest engelsk. Argentina er utrolig kult, men også mye dyrere enn Panama. Drar forresten til Panama om en uke, gleder meg!!
Gjest shirelle Skrevet 28. oktober 2011 #18 Skrevet 28. oktober 2011 jeg reiste til cuba for 4500 tur retur inkl hotell to uker. Det var en restplass fra apollo
Panama Skrevet 28. oktober 2011 #19 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har vært i alle tre landene og de er fantastiske! For tiden har jeg litt Argentina-dilla, men jeg bodde i Panama i to år og elsket det. (Men det er jo ganske annerledes siden det er lenge siden jeg bodde der.) Hvis det står mellom de tre ville jeg valgt enten Panama eller Argentina. Costa Rica er litt for amerikanisert synes jeg, og kanskje det stedet folk snakker mest engelsk. Argentina er utrolig kult, men også mye dyrere enn Panama. Drar forresten til Panama om en uke, gleder meg!! Så kjekt! Jeg har tenkt på Panama mest da, men skal se på studieretningene da. Hvor bodde du hen i Panama? Du er heldig som har vært der og skal snart reise tilbake dit! Kan jeg sende deg en melding om disse landene?
Daxi Skrevet 28. oktober 2011 #20 Skrevet 28. oktober 2011 jeg reiste til cuba for 4500 tur retur inkl hotell to uker. Det var en restplass fra apollo OMG det var billig! har tenkt å¨reise til Cuba selv! håper det blir snart!... slapp du orkan-sesongen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå