AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Er det bare jeg som synes det er så mye stygt på skofronten i år? Disse f.eks: http://www.solestruck.com/jeffrey-campbell-womens-shoes/ Slike sko finnes overalt i disse tider! Utrolig stygt spør du meg. Og hvorfor er det så mange med høye hæler? Er vanskelig for meg å finne noe jeg liker. Spesielt siden jeg rager 1.73 m over bakken, og ikke har noe ønske om bli særlig høyere enn det. Jeg ønsker meg noen lave skoletter i semsket skinn, gjerne beigje eller grå (til nød svart) men nå har jeg vært overalt i byen jeg bor i (og sett på nett), men jeg finner ingenting!
Gjest BabyBlue Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Synes alle skobutikker har kastet seg på wannabe acne short pistols bølgen. Hjelpe meg. Greit nok å bli inspirert, men hver gang jeg nærmer meg skobutikker får jeg assosiasjoner til en ridebutikk.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har vært på Din sko. De hadde heller ikke det jeg leter etter. Det eneste jeg ønsker er fine sko med lavt skaft, og lav hæl. Herregud så vanskelig det skal være da. Kanskje bare jeg som er kresen Alle linker tas i mot med takk!
pinar Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Ah jeg elsker solestruck Men de spiller jo nettopp på dette med "stygge" sko da.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Veldig mange som har problemer med å finne sko, i alle fall her på KG! Det er jo det enkleste å finne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå