AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 hm... Kommer an på hvordan kose meg skikkelig. Jeg kan storkose meg en lørdag med pizza og milkshake, eller jeg kan kose meg med et par øl og nøtter. Jeg kan også storkose meg med saft og riskjeks og fotbad..
Envy Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 En skikkelig god indrefilet med masse deilig tilbehør med en rund og god rødvin til
muesli Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Is! Dream, mövenpick, ben & jerrys... Nokon ganger (som regel bare om sommaren) lager eg meg ei skål med forskjellige typer frukt og bær, og heller på kesam vanilje :D Drikke så er det enten ei Guinness eller Haandbryggeriet sin London porter
Supraspinatus Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 God middag Biff etter humør (indrefilet, ytrefilet, entrecôte, andre spennende stykker). Hjemmelaget béarnaise eller rødvinssaus. Brokkoli. Potetbåter m/salt&pepper. En kraftig rødvin som tørker ut munnen dersom jeg ikke spiser en skje med fet saus mellom slurkene :gjeiper: Dessert: Mørk sjokolade eller frukt, yoghurt og honning. God syndig dessert: Ben&jerrys chocolate fudge brownie eller hvilken-som-helst gelato kjøpt i Italia.
Bellamy Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 Er ikke så fin på det; taco og pepsi max! DA koser jeg meg da! Gjerne en melkesjokolade til dessert
Anglofil Skrevet 10. oktober 2011 #9 Skrevet 10. oktober 2011 Det er veldig mye forskjellig, kommer an på måltidet, men jeg koser meg skikkelig med disse tingene: * Varme fiskekaker fra ferskvaredisken * Taco * Pepsi Max * Ostebriks med servelat fra Gilde * Ben&Jerry's Cookie Dough * Middag på Friday's med chicken strips til forrett, grillet ytrebiff med Jack Daniels-saus og potetmos og Strawberry Daiquiri. Mvh Yvonne
Ethereal Skrevet 10. oktober 2011 #10 Skrevet 10. oktober 2011 - Pizza - Taco - Rum and coke - Sjokolade - Varm baguette med god ost - Te
Djungelvrål Skrevet 10. oktober 2011 #11 Skrevet 10. oktober 2011 En litt skarp fransk brie med syrlig eple til. Medium indrefilet med Fjordlands peppersaus, fløtegratinerte poteter stekt løk, sjampinjong og tomat. Hjemmelaget pizza med mine egenkomponerte hotte hvitløkskjøtttboller. Den nye karamellsjokoladen fra Bergene.
Smores Skrevet 10. oktober 2011 #12 Skrevet 10. oktober 2011 (endret) - Pizza - Lasagne - Taco - Noe skikkelig bad junk food - Tikka Masala, Chicken Curry eller Tandoori - Chips, sjokolade og/eller smågodt - Pepsi Max (som jeg forøvrig koser meg med hver dag) - Nystekt brød eller rundstykke med smør og brunost på - Diverse restauranter som Egon, Peppes og Friday's Synd det er lenge til helg ja Endret 10. oktober 2011 av Smores
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå