sukker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har vært så flink denne mnd (syns jeg selv) til å ikke kjenne etter symptomer, til å ikke teste (tok en i dag da.. ) Men etter at jeg oppdaget rosa utflod i går har jeg vært helt på tuppa. Har ikke vært noe i dag. Skjønner ikke hva det kan være. Tenkte jo selvfølgelig på festeblødning, men den skal da være mer enn bare litt rosa/rød utflod.. Argh! Kommer til å bli nok en lang uke..IKM ca lørdag.
Gjest Pippi1979 Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har vært så flink denne mnd (syns jeg selv) til å ikke kjenne etter symptomer, til å ikke teste (tok en i dag da.. ) Men etter at jeg oppdaget rosa utflod i går har jeg vært helt på tuppa. Har ikke vært noe i dag. Skjønner ikke hva det kan være. Tenkte jo selvfølgelig på festeblødning, men den skal da være mer enn bare litt rosa/rød utflod.. Argh! Kommer til å bli nok en lang uke..IKM ca lørdag. Hihihi - det er jo akkurat som meg Jeg hadde EL forrige helg, og fikk lett blødning akkurat nå. Kanskje vi begge kan feire om en uke Lykke til! Jeg er så spent at jeg går helt rundt meg selv her hjemme...
Frufly Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Hihihi - det er jo akkurat som meg Jeg hadde EL forrige helg, og fikk lett blødning akkurat nå. Kanskje vi begge kan feire om en uke Lykke til! Jeg er så spent at jeg går helt rundt meg selv her hjemme... Jeg har IKM på fredag så dette var artig
Gjest Pippi1979 Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Jeg har IKM på fredag så dette var artig Så moro Jeg kommer til å teste i morgen, selv om det jo sikkert er for tidlig... Jeg håper så inderlig at det ikke er tanta som kommer Lykke til - og skriv når du vet mer da Endret 10. oktober 2011 av Pippi1979
Frufly Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Ja det skal jeg, det må du også Jeg testa i ettermiddag med en billig test, men fikk negativ mEr vel uansett best å teste morgenurin så hadde ikke tenkt den skulle slå ut positiv. Jeg skal også teste i morgen tidlig Masse lykke til!!
Gjest Pippi1979 Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Ja det skal jeg, det må du også Jeg testa i ettermiddag med en billig test, men fikk negativ mEr vel uansett best å teste morgenurin så hadde ikke tenkt den skulle slå ut positiv. Jeg skal også teste i morgen tidlig Masse lykke til!! Takk, og samme til dere Jeg er så spent så spent så spent!!!!
sukker Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg kommer også til å teste i morgen tidlig, selv om det er for tidlig. og onsdag, og torsdag, og fredag..sikkert lørdag og søndag også :-P Jeg som skulle være flink denne mnd.. Er pp2. Hvilken er dere i?
Selma_ Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg kommer også til å teste i morgen tidlig, selv om det er for tidlig. og onsdag, og torsdag, og fredag..sikkert lørdag og søndag også :-P Jeg som skulle være flink denne mnd.. Er pp2. Hvilken er dere i? (vet jeg ikke har vært med i denne lille samtalen, men) PP2 her også! Kanskje jeg får litt rosa utflod om noen dager, så jeg kan være med i klubben? IKM neste torsdag...
Gjest Pippi1979 Skrevet 10. oktober 2011 #9 Skrevet 10. oktober 2011 (vet jeg ikke har vært med i denne lille samtalen, men) PP2 her også! Kanskje jeg får litt rosa utflod om noen dager, så jeg kan være med i klubben? IKM neste torsdag... Hehehe - pp2 her og Men, jeg så redd det bare en mensen som kommer....
Gjest Pippi1979 Skrevet 10. oktober 2011 #10 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg kommer også til å teste i morgen tidlig, selv om det er for tidlig. og onsdag, og torsdag, og fredag..sikkert lørdag og søndag også :-P Jeg som skulle være flink denne mnd.. Er pp2. Hvilken er dere i? Og jeg kommer til å teste hver dag jeg og Jeg krysser fingrene for oss alle
Wearyourpassion Skrevet 10. oktober 2011 #11 Skrevet 10. oktober 2011 SAMME HER!! :gjeiper: Er i PP2 og jeg har kraftige "menslignende" smerter i korsryggen (har lenge trudd at TR endelig skulle komme), og har hatt noen stikk langt nede i magen. Herregud jeg håper! Ellers ingen andre symptomer, så tror vel egentlig ikke det er noen spire der. Jeg tør ikke å teste helt enda...
Gjest Pippi1979 Skrevet 11. oktober 2011 #12 Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Da har jeg testet, og den var negativ.. men er jo bare dpo 8 Men, jeg er ganske sikker på at det bare er hormonene mine som går amok Tror det er tanta som kom i går, og ikke festeblødning Krysser fingrene for dere andre Endret 11. oktober 2011 av Pippi1979
sukker Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #13 Skrevet 11. oktober 2011 Negativ her også. Er jo ikke så rart, er jo flere dager til ikm. hihi.
Frufly Skrevet 11. oktober 2011 #14 Skrevet 11. oktober 2011 Blei negativ min også men er fortsatt et par dager til IKM.
Gjest Pippi1979 Skrevet 11. oktober 2011 #15 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg vet nesten ikke om jeg gidder teste i morgen ettersom jeg er 99% sikker på at det er tanta og ikke festeblødning som har kommet Men - lykke til til dere
Frufly Skrevet 11. oktober 2011 #16 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg vet nesten ikke om jeg gidder teste i morgen ettersom jeg er 99% sikker på at det er tanta og ikke festeblødning som har kommet Men - lykke til til dere vet veldig godt hvordan du har det! Det som motiverer meg er at når tanta kommer er det plutselig rett inn i ny PP. Syns at dagene mellom EL og IKM er lengst. Masse lykke til du også!
sukker Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #17 Skrevet 12. oktober 2011 Negativ i dag også. Som forventet.. hehe. Er det sikkert at det var mensen som kom pippi?
Gjest Pippi1979 Skrevet 12. oktober 2011 #18 Skrevet 12. oktober 2011 Negativ i dag også. Som forventet.. hehe. Er det sikkert at det var mensen som kom pippi? Jeg testet ikke i dag ettersom jeg var så sikker på at det var mensen. MEN, nå har den plutselig stoppet helt opp, så da begynner jeg lure igjen da:lur: Hehe, så da må jeg nok teste i morgen tidlig. Jeg trodde at festeblødning av en veldig lett blødning.. Hehe, jeg blir jo helt tussete av å være prøver Lykke til i morgen, kanskje du kan
Frufly Skrevet 12. oktober 2011 #19 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg testet ikke i dag ettersom jeg var så sikker på at det var mensen. MEN, nå har den plutselig stoppet helt opp, så da begynner jeg lure igjen da:lur: Hehe, så da må jeg nok teste i morgen tidlig. Jeg trodde at festeblødning av en veldig lett blødning.. Hehe, jeg blir jo helt tussete av å være prøver Lykke til i morgen, kanskje du kan Oj, så spennende!! Da er vi to Føler på meg at jeg har fått TR, men så kommer den jo aldri..også negativ test. Føler og kjenner på alle merkelige symptomer også. Jeg blir gaaal. Håper det ikke er TR som kom hos deg da
Gjest Pippi1979 Skrevet 12. oktober 2011 #20 Skrevet 12. oktober 2011 Oj, så spennende!! Da er vi to Føler på meg at jeg har fått TR, men så kommer den jo aldri..også negativ test. Føler og kjenner på alle merkelige symptomer også. Jeg blir gaaal. Håper det ikke er TR som kom hos deg da Krysser fingrene for oss alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå