AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Hei! Jeg hadde 3 vorter på tærne, ikke så store, men litt vonde av og til.. Var hos en fotpleier og stelte føttene en gang i vår og hun ga meg et tips som viste seg å være veldig nyttig! Plukk løvetann og gnu inn den hvite saften fra stilken på vortene 2-3 ganger per dag i ca 1 uke. pluss minus. Jeg hadde ikke så stor tro på det, men prøvde likevel. Jeg var litt sløv, men hadde vel kanskje 4 dager der jeg smurte på 3 ganger hver dag. Og noen dager etter så kunne jeg faktisk pille av en rur der vorta var... Tror ikke det var tilfeldig Nå kan ikke jeg si at dette funker på alle, men absolutt verdt å prøve! Gratis er det også!! Nå må man vel vente til våren før løvetanna er der, men kanskje noen andre løvetann produkter funker??
Sophie-Ann Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Eller du kan spytte på dem hver morgen før du står opp av sengen. Det funket på meg 1
Gjest HulaHula Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg lakka de med neglelakk, slik at de aldri fikk luft - og tilslutt var de forsvunnet :-)
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg lakket også med blank neglelakk Fungerte kjempebra det!
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Fungerer det med neglelakk og spytt på en fotsopp også?
HumHum Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Eller du kan spytte på dem hver morgen før du står opp av sengen. Det funket på meg Den har jeg også lært, og det funket på den jeg hadde.
Sophie-Ann Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 Fungerer det med neglelakk og spytt på en fotsopp også? Nope, der må du hardere til verks. Dette er også veldig smittsomt, så du bør få det behandlet. Middel fåes reseptfritt på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå