AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hei! I år blir det julekort med bilde her i huset. Lurer derfor på hvor dere bestiller fra? Og hva koster det pr kort? Ønsker å høre erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har brukt Vistaprint noen ganger nå. Både til julekort og takkekort. Syns de har mange fine design. Og har vært veldig fornøyd med kortene Siden er norsk, men de sender fra utlandet så man bør holde seg under 200 kr for å unngå moms og toll. Jeg har klart å holde meg under hver gang. Ser på siste julekortbestilling at jeg betalte 86 kr for 20 julekort og kr 100 i frakt/ekspedisjon. Litt dyrt for frakten dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 10. oktober 2011 #3 Del Skrevet 10. oktober 2011 Fotoknudsen. Bestilte i går. 10julekort med konfelut (doble) 158kr inkl. frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå