therese91 Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Hei! Er det noen som strikker, som har strikket babyklær etter ei dukke? Eg vil gjerne gjøre dette, men må vite om det finst dukker til strikking. Endret 10. oktober 2011 av therese91
MissLibellula Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Hei! Er det noen som strikker, som har strikket babyklær etter ei dukke? Eg vil gjerne gjøre dette, men må vite om det finst dukker til strikking. Jeg strikker, men skjønner ikke helt hva du mener med "etter ei dukke". Mener du nyfødt størrelse så finnes det mønster på klær i den størrelsen, men ble litt usikker på den dukka. Finnes klær til BabyBorn som strikkemønster da...
therese91 Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg strikker, men skjønner ikke helt hva du mener med "etter ei dukke". Mener du nyfødt størrelse så finnes det mønster på klær i den størrelsen, men ble litt usikker på den dukka. Finnes klær til BabyBorn som strikkemønster da... Eg meiner, når strikker babyklær, så vil prøve det på ei dukke liksom:) Så vil ha dukke å gjør det på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå