Gå til innhold

Hvordan begrense innsyn for en gruppe på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg begrense hva en gruppe av mennesker på vennelista mi på facebook kan se av det jeg legger ut? Forstår virkelig ikke den nye facebooken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis det er du som er administrator for gruppen, så klikk deg inn på gruppen først. I margen til høyre trykker du på rediger gruppe. På personvern huker du av "hemmelig gruppe" eller "lukket gruppe" alt ettersom du ønsker. Visst det var dette du lurte på da! :happy:

Edit: åneii! Nå ser jeg hva du mente! skal sjekke litt til :)

Endret av Isil
Skrevet

Du må først legge folk i grupper som du kaller noe, f.eks "jobbfolk".

Hvis du skal legge ut et bilde eller skrive noe på statusen som du ikke vil at vennene i jobbfolk-gruppa skal se, så trykker du på den lille pilen som står i status-feltet (der det står friends, public, custom.) Du velger custom og så skriver du inn navnet på "jobbfolk"gruppa og vips så er det du poster skjult for dem. Easy-peasy.

Skrevet

Hvordan sperrer man for at eks jobb gruppa ikke skal se hva venna mine skriver på veggen da?

Skrevet

Hvordan sperrer man for at eks jobb gruppa ikke skal se hva venna mine skriver på veggen da?

Privacysettings - How you connect - Who can see Wall posts by others on your profile? - Custom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...