scorpion73 Skrevet 16. mai 2002 #1 Skrevet 16. mai 2002 Hei Perser. Jeg leste innlegget ditt igår, og fikk helt vondt inni meg. Lurer på hvordan det går med deg idag. Har ikke ord for hva jeg føler du burdte gjøre med menneske som ringte til deg, men jeg håper Roy har tatt tak i det. Håper ihvertfall at ting er blitt litt bedre, men jeg skjønner at du har det vanskleig. Husk ihvertfall at her inne har du mange venner, som mer enn gjerne støtter deg, og tenker masse på deg. Stor klem fra12
Snøring Skrevet 16. mai 2002 #2 Skrevet 16. mai 2002 Jeg sender mine beste ønsker for at dette ordner seg for deg. Jeg har tenkt på deg i dag, hvor fryktelig du må ha det. Jeg fatter fremdeles ikke at noen kan få seg til å si sånnt. Der er helt uvirkelig!! Lykke til *perser* Mine tanker er hos deg nå!
Gjest svenskbrud Skrevet 19. mai 2002 #3 Skrevet 19. mai 2002 Hur är det med dig gumman? Är du fortfarande ledsen? Ja, naturligtvis är du nog det eftersom du har försvunnit från forum... Hör av dig hit så vi får veta hur det är med dig!!
Gjest *Perser* Skrevet 19. mai 2002 #4 Skrevet 19. mai 2002 hei dere er så søt, jeg har det bedre nå, men er veldig forvirret over alt! men tusen takk, det er så godt å ha dere her! håper bare at en dag jeg kan hjelpe dere like mye! klem fra meg til dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå