AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Hvordan lage en selvlaget bachelor? Jeg har ex. phil, ex. fac og 60 stp norsk fra før. Planlegger å avslutte med ppu
Rosabya Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Snakk med studieveileder på høgskolen du går. De ordner alt. Men man må ha 90 stp i et fag for å ha "dybde" og 60 i noe annet for bredde. Mener jeg å huske. Jeg har bygget selv, men måtte ta noen fag jeg ikke ville for å få rett sammensetting. Er ikke alt du kan få innpass i.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Ok, tusen takk for svar! Hvordan blir det med bacheloroppgave?
Grønt blad Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Ikke alle fagområder har bacheloroppgave. Snakk med studieveileder, så får du vite hva som er aktuelt for deg
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Ikke alle fagområder har bacheloroppgave. Snakk med studieveileder, så får du vite hva som er aktuelt for deg Takk, skal snakke med de i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå