Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som "subscriber" andre på facebook her? Hvorfor isåfall? Forstår ikke helt det konseptet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp. For dette skjønner ikke jeg heller...

Skrevet

Dytte igjen! Og ser vedkommende at du abonnerer?

Skrevet

dytter litt jeg også!

Skrevet

Det er bare enda mere tull som facebook vil at vi skal trenge... bare å ignorere det :Gjesp:

Skrevet

Synes Facebook har blitt veldig forvirrende jeg. Hadde akkurat vendt meg til det nye, også kommer de med en helomvendig. Bare til informasjon jeg er 18 år. :P

Sitter kanskje litt mindre der nå. Men har funnte ut at om man holder over "subscribe"-knappen så kan man huke vekk ting man ikke vil ha i den nye "mini-news-feeden" til høyre! :) Er egentlig det eneste jeg har fått ut av den knappen. ;)

Gjest Apophis
Skrevet

Det er noe med at du kan følge med på statusene og innholdet uten å ha vedkommende på vennelista, så vidt eg har forstått. Men eg skjønner ikkje hvordan det fungerer, de fleste har jo lukkede profiler slik at "uvedkommede" ikkje kan snoke, så hva ser folk om de abonnerer? *forvirra* :sjenert: Om du har de som venn kan du velge hva innhold du vil se fra personene, trur eg.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Hvis noen jeg ikke har på vennelisten min subscriber på meg så vil vedkommende se alt jeg poster som "public" på newsfeeden sin:)

Skrevet (endret)

Dette er FB som vil ta over Twitter og sikre at G+ ikke øker i popularitet.

Synes også det blir bare mer og mer rot og mindre og mindre oversiktig. De burde nok lære seg etter hvert at mer kompliserte løsninger er ikke det folk egentlig vil ha!

Endret av Bond
Skrevet

Jeg liker den nye subscribe tingen på FB jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...