AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Kjæresten og jeg skal bestille tur til Praha i januar. Er det en fryktelig dårlig idè pga. det kalde klimaet på den tiden av året?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Kjæresten og jeg skal bestille tur til Praha i januar. Er det en fryktelig dårlig idè pga. det kalde klimaet på den tiden av året? Jeg har ikke vært i Praha på vinteren, men wikipedia pleier å gi en god pekepinn på temperaturer o.l. Her er det de sier om klima i Praha: http://en.wikipedia.org/wiki/Prague#Climate Nydelig by, forresten, så godt valg.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har vært i Praha i januar. Fantastisk flott! Vi hadde 20 minus hele helga men strålende sol. Fordelen var at det var bortimot null turister så vi hadde Karlsbroen helt for oss selv. Prøv å få til det på sommeren du!
Klematis Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Har også vært i Praha i januar. Fin by, fin tur og fint vær, men kaldt. Rundt 5 minus. Men det er jo bare å kle seg
Vibi Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg var i Praha siste helgen før jul for noen år siden. Litt kaldt var det, men vi hadde knallsol hele helgen, og det var i det hele tatt en kjempefin opplevelse.
Lipstick Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg var en uke i Praha i januar 2010. Det var iiiiskaldt, kaldere enn i Norge, faktisk, men vi hadde likevel en strålende fin uke. Færre turister, så og si ingen kø, januarsalg... Husk varme klær!
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #7 Skrevet 16. oktober 2011 Vi var der helt i starten på januar. Var kjempefint, men vi delte byen med en drøss med nyrike russiske turister som shoppet juveler og merkeklær i de dyre pelsene sine. Tidlig i januar er jo russisk nyttårsferie. Vi var der igjen nå i sommer, og jeg fikk et helt annet inntrykk av byen nå. Massevis av utekafeer og parker fulle av folk, veldig fin stemning. Om vinteren kan man kjøpe gløgg og pølser på torget, koselig det altså, men vi koset oss enda mer med utekafeene om sommeren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå