Gå til innhold

Morsom mat til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har idèer til hvordan en kan lage morsom mat til barn? Potetstappe og pølser formet som et piggsvin osv, noe i den duren jeg tenker på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn: Min lenke Du stikker altså spaghettien igjennom før du koker :)

Skrevet

Sånn: Min lenke Du stikker altså spaghettien igjennom før du koker :)

Unnskyld, men det... så litt ekkelt ut. Som om det grodde spaghetti ut av pølsene, liksom.

Skrevet

Takk takk, er sånn mat jeg er ute etter ja, kom gjerne med mange flere idèer :)

Skrevet

Jeg lagde fiskeboller i grønn monstersaus......(konditorfarge i sausen). Ble lite populært, ungene holdt på å brekke seg av synet..

Derimot da jeg stakk spaghetti igjennom pølsebitene og kokte det, falt det i god smak!

Blå risengrynsgrøt ville de forresten heller ikke smake på.... :sjenert:

Skrevet

Jeg lagde fiskeboller i grønn monstersaus......(konditorfarge i sausen). Ble lite populært, ungene holdt på å brekke seg av synet..

Derimot da jeg stakk spaghetti igjennom pølsebitene og kokte det, falt det i god smak!

Blå risengrynsgrøt ville de forresten heller ikke smake på.... :sjenert:

Du høres litt ut som venninnen min, hun skal putte konditorfarge i alt av mat, men det ser bare ufyselig ut hihi :)

Skrevet

Du høres litt ut som venninnen min, hun skal putte konditorfarge i alt av mat, men det ser bare ufyselig ut hihi :)

Jeg har lært......... Nå er det bare kakemanner og pepperkaker i alle merkelige former :sjenert:

Skrevet

Jeg pleier å lage sånne pølsebiter med spaghetti inni.. Jeg synes det er kjempeekkelt og spiser det ikke selv, men ungene synes det er morsomt og jubler når de får servert sånne:-)

Skrevet

Jeg har lært......... Nå er det bare kakemanner og pepperkaker i alle merkelige former :sjenert:

Du høres jo ut som en leken mor da, og det er jo bare positivt :)

Skrevet

Er det noen her som har idèer til hvordan en kan lage morsom mat til barn? Potetstappe og pølser formet som et piggsvin osv, noe i den duren jeg tenker på :)

Ja! :) Skjære opp pølse i biter, vanlig gilde grillpølse. så tar du spagetti å stikker det gjennom pølsene, dette er også veldig gøy for barn å. Blir en artig fornadring, når du koker det;D

• 1 år senere...
Skrevet

Unnskyld, men det... så litt ekkelt ut. Som om det grodde spaghetti ut av pølsene, liksom.

Spagetti med hår kaller vi det i vår barnehage. Barna digger det. + blod (Ketchup)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...