AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Noen som har tips til hvordan man kan unngå å få stive brystvorter til å synes gjennom trenings-tskjorten? Synes dette er noe pinlig, men har ikke lyst å trene i x antall lag med klær for å unngå at det synes.. På forhånd takk!
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Bh med polstring, eller tape.
isbiten. Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Mener jeg så noe som het noe ala "nipple covers" i undertøysavdelingen på kappahl for noen uker siden. Vet ikke hvordan de funker, men kanskje verdt et forsøk?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Bh med polstring, eller tape. BH som i vanlig BH eller sportsbh?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #7 Skrevet 9. oktober 2011 Mener jeg så noe som het noe ala "nipple covers" i undertøysavdelingen på kappahl for noen uker siden. Vet ikke hvordan de funker, men kanskje verdt et forsøk? Takk for tips! Skal sjekke det ut. Bare de ikke faller ut av tskjorten midt i løpingen :gjeiper:
Gjest Wolfmoon Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har brukt sportstape et par ganger, og det funker bra (ikke til trening da, men regner med at det skulle sitte bra siden det er sportstape?)
Gjest gutt92 Skrevet 10. oktober 2011 #9 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har brukt sportstape et par ganger, og det funker bra (ikke til trening da, men regner med at det skulle sitte bra siden det er sportstape?) Hvis ikke så sitter jo gaffateip rimelig bra 1
Sugerøret Skrevet 10. oktober 2011 #10 Skrevet 10. oktober 2011 plaster og så event. gaffateip om du absolutt må. (au au au) Off topic men jeg må bare,hva er så feil med stive brystvorter? Skjønner ikke helt hvorfor slikt er flaut!?
Gjest Nuppa_ Skrevet 10. oktober 2011 #13 Skrevet 10. oktober 2011 syns det gjennom bh? Hvis man har tynn bh uten innlegg syns det ganske fort.
sjøhest Skrevet 10. oktober 2011 #14 Skrevet 10. oktober 2011 Hvis man har tynn bh uten innlegg syns det ganske fort. Ok, da får hun ta en tykkere en da. :-)
Gjest Wanted Skrevet 10. oktober 2011 #16 Skrevet 10. oktober 2011 ta på bh Sportsbh hjelper fint lite. Jeg sliter også med at brystvortene sees gjennom bh'en. Men man kan kjøpe nipple covers på undertøysbutikker, blant annet Dick & Daisy.
Gjest Wanted Skrevet 10. oktober 2011 #17 Skrevet 10. oktober 2011 BH som i vanlig BH eller sportsbh? Super ukomfortabelt å trene med vanlig bh da. Isj.
Gjest Nuppa_ Skrevet 10. oktober 2011 #18 Skrevet 10. oktober 2011 Ok, da får hun ta en tykkere en da. :-) Hvis det er snakk om sports-bh er ikke de særlig tykke somregel..
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #19 Skrevet 10. oktober 2011 Hva med å prøve å ikke bli så opphisset når du er på trening? Istedenfor å titte på de kjekke gutta, så forestill deg hvordan de som ikke er fullt så attraktive ser ut uten klær! :fnise: :fnise:
Gjest Nuppa_ Skrevet 10. oktober 2011 #20 Skrevet 10. oktober 2011 Hva med å prøve å ikke bli så opphisset når du er på trening? Istedenfor å titte på de kjekke gutta, så forestill deg hvordan de som ikke er fullt så attraktive ser ut uten klær! :fnise: :fnise: Ja for brystvorter blir jo kun stive når man er opphisset.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå