Gå til innhold

Interiørblad som handler om leiligheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i leilighet, og selv om jeg drømmer om hus, må jeg si at det til tider kan være frustrerende å lese om alle de vakre husene som er så uoppnåelige at det ikke er vits for meg å finne inspirasjon. På mandag lanseres det et nytt interiørblad som heter Studio som handler om leiligheter og som har konkrete råd og tips. Jeg har sett noen bilder på blogger etc. og må si at jeg synes det virker inspirerende. Ofte kan det jo være vanskelig å utnytte plassen når man bor i leilighet.

Er det andre her som bor i leilighet som tenker på samme måte? Er dette et for smalt konsept i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i leilighet, og selv om jeg drømmer om hus, må jeg si at det til tider kan være frustrerende å lese om alle de vakre husene som er så uoppnåelige at det ikke er vits for meg å finne inspirasjon. På mandag lanseres det et nytt interiørblad som heter Studio som handler om leiligheter og som har konkrete råd og tips. Jeg har sett noen bilder på blogger etc. og må si at jeg synes det virker inspirerende. Ofte kan det jo være vanskelig å utnytte plassen når man bor i leilighet.

Er det andre her som bor i leilighet som tenker på samme måte? Er dette et for smalt konsept i Norge?

Jeg gleder meg veldig til å se dette magasinet. Har hatt stor enebolig i årevis, men planlegger leilighet og trenger de tipsene jeg kan få i den forbindelse. Smarte løsninger i mindre boliger har vært mangelvare i dagens interiørblader.

Skrevet

Helt enig. De fleste interiørblader lager artikler om gamle villaer og store uterom.

Jeg kunne også tenke meg litt mer å hente inspirasjon fra selv om vi har relativt små blokkleiligheter.

Da blir det spennende og se om det er en entydig stil de velger, og hvilken?

Skrevet

Jeg gleder meg masse til å lese studio, og jeg tror virkelig at vi trenger et slik magasin, og at det er et stort marked for det. Bonytt og bobedre er ok magasiner, men for mange er det vanskelig å hente inspirasjon fra noe som er uopnåelig.

Skrevet

Kjøpte Studio i går. Har ikke rukket å lese hele ennå, men det virker lovende. Kanskje litt rotete layout, men innholdet virker bra. Masse inspirasjon til mine 63 m2.

Skrevet

Synes det er mange fine tips til leiligheter i Rom 1 2 3, for eksempel. Men alltid moro med interiørblad. For meg er det ikke viktig om det er hus eller leilighet, men at det er spre(ls)ke løsninger og nytt og brukt om hverandre, retroinspirert, og masse, masse farger!

Skrevet

Jeg synes STUDIO er veldig bra. Mye mer moderne layout enn mange av de andre bladene på markedet, og herlig fri for det blendahvite, kjedelige. Jeg synes også for første gang at jeg faktisk får lesestoff i et magasin. Helt klart et blad jeg liker bedre enn Rom123. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...