Gå til innhold

Nattbleieslutt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har ei datter som er født i januar 2008, så hun nærmer seg 4 år med stormskritt. Det er snart ett år siden vi slutten med dagbleie, og det har gått superbra!

Nattbleia har det tatt lenger tid med. Jeg fikk ikke høre når hun sluttet med dagbleie, at det var like greit å kutte hele bleia med en gang..Så derfor har dette tatt tid. HUn har ikke villet legge seg uten bleie. Og jeg mener at tvang blir helt feil i slike settinger. Men, til kveldstellet idag var hun plutselig klar og sa "Idag vil jeg sove med truse isteden mamma" :) Veldig stas! Hun la seg stolt og jeg er veldig spent...

Våknet for en halvtime siden av et uhell.. Men, må jo regne med litt i starten.

Noen som har noen erfaringer å dele? :hallo:

Nå skal jeg legge meg snart. Opp tidlig, og man vet jo ikke hvor mange ganger man må skifte på snuppe og seng i natt.. :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke barn selv, men så flott for dere! Lykke til videre :)

Skrevet

Tusen takk for det altflyter. :takke:

Blir en ny epoke dette. Lille jenta blir veldig stor... :rodmer:

Skrevet

Tusen takk for det altflyter. :takke:

Blir en ny epoke dette. Lille jenta blir veldig stor... :rodmer:

Må bare si jeg er misunnelig på deg! Gleder meg til samboeren min finner ut at han er klar til å få små :rodmer:

Skrevet

Vi sluttet med nattbleie samtidig som dagbleien og det tok ikke så lang tid før hun var tørr. Første uka tok vi henne på do to ganger på natta, neste uka tok vi henne på do bare da vi selv la oss og etter den uka tok vi ikke noen ekstra runde på do. Hun har fremdeles beskyttelseslaken på men hun har så og si ikke hatt uhell.

Lykke til med bleieslutt!

Skrevet

Må bare si jeg er misunnelig på deg! Gleder meg til samboeren min finner ut at han er klar til å få små :rodmer:

Åwww..Ja, det forstår jeg jo at du gjør! Du har absolutt noe å glede deg til :hjerte:

Masse lykke til når den tid kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...