Gå til innhold

Hvem er KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke personer forbinder dere mest med KG? Hvilke enkeltpersoner er det som gjør atdere ikke klarer å la være å titte innom KG på jobben hver bidige dag?

Litt uklart formulert, men håper dere forstår hvor jeg vil hen.

For meg er det.......

- Steinar40

- MorÅse

- Havbris

- Katten

Hvilke brukere er de mest kjente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cuckold må også med på en slik liste.

TS.

Skrevet (endret)

dobbelpost

Endret av Personlig12
  • Liker 1
Skrevet

Er folk innom her for å sjekke hva enkeltpersoner har skrevet? Jøss, jeg har misforstått hele opplegget sikkert. Jeg legger nesten ikke merke til hvem osm har skrevet innlegget engang.

• Liker 3
Skrevet

MorAase, Katten, Waco og Steinar40

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes at alle er med på å gjøre KG til KG.

Det merker jeg veldig godt når typisk kjente brukere forsvinner, jeg merker ikke at de er borte før andre begynner å syte, og jeg kan ikke si at jeg synes forumet forandrer seg så veldig mye når folk forsvinner.

Det er jo brukere som man legger bedre merke til enn andre, men jeg likte forumet før mange av de dukket opp, og jeg kommer nok ikke til å slutte å være her om de forsvinner.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes at alle er med på å gjøre KG til KG.

Det merker jeg veldig godt når typisk kjente brukere forsvinner, jeg merker ikke at de er borte før andre begynner å syte, og jeg kan ikke si at jeg synes forumet forandrer seg så veldig mye når folk forsvinner.

Det er jo brukere som man legger bedre merke til enn andre, men jeg likte forumet før mange av de dukket opp, og jeg kommer nok ikke til å slutte å være her om de forsvinner.

Gode poenger der Raindrops!

Et annet poeng er at forskjellige brukere er aktive i forskjellige underforum. Selv holder jeg vel mest til på trening og kosthold, samt snikk-snakk. Gode brukere på graviditetsforumet har jeg f.eks liten kjennskap til.

Så, for meg "er KG" kanskje helt andre brukere enn det er for andre, som holder til på andre deler av forumet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...