AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg er blitt betatt i en venninne av meg, som jeg har kjent noen år nå. Jeg er temmelig sikker på at hun ikke er forelsket i meg. Problemet mitt er at om jeg ikke sier noe til henne så vil jeg aldri få vite noe heller. MEN så er det spm om det er verdt å risikere vennskapet på det.... Har ikke lyst å si det, så sitter som en idiot når hun sier nei. Er det noen her som har vært i samme situasjon og fått nei? Hva skjedde?
katinkatinka Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg var utrolig betatt av en av mine beste kamerater i over et år, men følte ikke at jeg var bra nok for ham på noen måter, så jeg holdt meg unna. En kveld var vi begge litt pussa, og ble sittende og skravle som vi pleide, helt til han plutselig trakk pusten og sa "Ok, så jeg kommer sikkert til å ødelegge alt, men jeg er så utrolig forelska i deg, og har vært det hele tiden." Dette burde være en fantastisk kjærlighetshistorie, men etter bare noen måneder fant jeg ut at det hele hadde vært en dårlig idè, og nå snakker vi ikke sammen lenger. Begge har nye forhold og fint på hver kant, men jeg savner vennskapet så utrolig mye. Jeg skulle ønske vi aldri hadde fått følelser for hverandre. Men på den annen side, om jeg aldri hadde prøvd kunne jeg gått et helt liv og lurt på hva som hadde skjedd "hvisomatter dersomatter". Man må ta noen sjangser av og til, og tørre sette ting på spill.
Gjest padawan Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 har hatt ei veninne som vi begge har hatt følelser for hverandre men på forskjellige tidspunkt. heldigvis gikk vi ikke inn i et forhold og er gode venner fremdeles den dagen i dag.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg mistenker at bestekompisen min gjerne ville vært noe mer og lever i evig frykt for å måtte fortelle ham at jeg ikke er tiltrukket av ham.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Ja - jeg har vært ganske så betatt av min beste venn, og han er i tillegg homofil Trenger vel ikke si at det var dødfødt. Hjalp ikke så mye at vi klinte og tafset ganske heftig på fylla en del ganger. Det har gått over nå, han har en nydelig kjæreste som jeg har blitt veldig glad i. Siden jeg visste at det aldri ville bli noe, har jeg ikke fortalt ham om det, men jeg tror egentlig han vet det. Vi har et veldig nært, spesielt og fint forhold i dag Mistenker egentlig at det at jeg er så utrolig glad i ham som venn og person i mitt hode ble mistolket som forelskelse.
Gjest bazibaz Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg hadde en kompis som var av og på forelsket/betatt av meg i flere år. Jeg ante absolutt ingenting. En gang når vi var ute og drakk havna vi til sengs. Dette var i ferien og vi befant oss i samme område over en stund. Vi møttes flere ganger og ble etterhvert både kjærester og samboere. Jeg visste fortsatt ikke at han hadde følt noe for meg før han fortalte det. Beste jeg har gjort på fylla noensinne.
MissStiles Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 En av mine beste venner var forelsket i meg. Jeg ante ingenting. Plutselig en kveld sier han til meg at han liker meg mer enn en venn. Jeg fikk sjokk fordi han var bare en venn for meg. Vi prøvde lenge å være venner etter det men det fungerte ikke. Veldig synd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå