AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har veldig lyst til å ta en tatovering på siden av foten. Sett det på andre og synes det er kjempe stilig. Ønsker bare en linje, med svart pen løkkeskrift... Men så er jeg veldig usikker på hva jeg skal skrive..I grunnen burdte det stå noe som representerer meg, feks et ordtak som jeg liker....MEN jeg har ingen! Så tenkte jeg på navnet, etternavnet og fødselsdato...men er dette dumt??????? Noen som har sett noe lignendene? Eller kan anbefale noe kult?=
Gjest padawan Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 ikke forå være kljip men skal du påføre kroppen noe som vil være der til evig tid er det noe du burde komme opp med selv.
Gjest Consensio Skrevet 9. oktober 2011 #3 Skrevet 9. oktober 2011 Om du ikke vet hva du vil ha, så burde du heller ikke tattovere deg bare fordi det ser kult ut. 7
Antheia Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg vil egentlig anbefale deg å tenke skikkelig igjennom hva du vil ha der. Ikke ta tattovering bare for å ha det. Du bør være 120% sikker på at du aldri kommer til å angre. Ikke engang når du blir gammel. Jeg har selv 2 tattoveringer, og har lyst på flere, men begge de to jeg har, tenkte jeg igjennom i omtrent ett år før jeg tok dem, og jeg kommer til å gjøre det samme med de fremtidige tattoveringene jeg skal ha. Hvor gammel er du?
Gjest Marregutt Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har veldig lyst til å ta en tatovering på siden av foten. Sett det på andre og synes det er kjempe stilig. Ønsker bare en linje, med svart pen løkkeskrift... Men så er jeg veldig usikker på hva jeg skal skrive..I grunnen burdte det stå noe som representerer meg, feks et ordtak som jeg liker....MEN jeg har ingen! Så tenkte jeg på navnet, etternavnet og fødselsdato...men er dette dumt??????? Noen som har sett noe lignendene? Eller kan anbefale noe kult?= "This foot is made for walking... that´s just what they do (eller don´t alt ettersom livsstil)
Xaphan Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har aldri skjønt greia med å tatovere sitt eget navn/fødselsdato. Du vet selv hva du heter og når du er født. De som bryr seg om det kan spørre deg om hva du heter og når du er født. Hvorfor har du behov for å markere det på kroppen din til evig tid? 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 "This foot is made for walking", det fikk JEG lyst til å tatovere på foten! Og jeg har aldri hatt noe særlig lyst på tatovering en gang.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg synes det er utrolig harry å tatovere seg kun fordi det ser stilig ut, og jeg tror at man da også vil angre seg etter en tid. En tatovering bør være noe som betyr ekstremt mye for deg, noe du bare "må" ha fordi teksten eller tegningen betyr noe helt spesielt for deg og har gjort det lenge. Å tatovere bare for å tatovere blir bare dumt i mine øyne.
*Sinnataggen* Skrevet 10. oktober 2011 #9 Skrevet 10. oktober 2011 Nå var trådstarter ute etter forslag, og ikke moralpreken. 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #10 Skrevet 10. oktober 2011 Nå var trådstarter ute etter forslag, og ikke moralpreken. Hun var vel ute etter våre synspunkter, så da får hun det. Iblant kan det være greit med en liten wakeupcall når man planlegger å gjøre noe som mange synes er tåpelig.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #11 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har tatovering på siden av foten, enkel setning som betyr mye for meg. Og det var den første og mest sansynlig den siste tatoveringen jeg skal ha Må nok si meg enig i de andre her, at hvis du ikke vet hva du vil ha burde du heller la være og eventuelt ta en senere når du finner noe du virkelig ønsker å ha. Å ta en tatovering bare for å ta en er bare dumt! Har hatt lyst på tatovering siden jeg var 14, men med tanke på de motivene jeg hadde valgt da, er jeg utrolig glad for at jeg lot være Jeg har forresten : Only the good die young <3
Gjest snoopy_93 Skrevet 10. oktober 2011 #12 Skrevet 10. oktober 2011 "Jeg er en fot" Siden det ikke virker som om den er så spesiell for deg. Jeg personlig skal ha to tatoveringer og begge de to har en mening for meg. Den ene beskriver litt hvorfor jeg er som jeg er og den andre fordi den tingen betyr mye for meg og har hjulpet meg igjennom ting i livet. Finn heller noe som faktisk betyr noe for deg og ikke bare ta en tatovering fordi det er kult.
Gjest loren Skrevet 10. oktober 2011 #13 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har noe som betyr mye for meg, tok den tidligere i sommer, jeg har ; "Grip dagen, skap dagen, elsk livet" - men ikke på norsk
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #14 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har på ribbeina. "They didn't say it was going to be easy. They said it was going to be worth it."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå