Gjest Ethereal Skrevet 5. desember 2003 #1 Skrevet 5. desember 2003 Nå skal jeg begynne på et nytt og bedre liv! Jeg skal ikke kjøpe ting lenger, som bare blir stående i skapet på badet som støvsamlere, siden de ikke var så veldig bra. Det er slutt på alle eksperimenter, spesielt mtp stylingprodukter som koster mer enn de smaker og ikke holder mål. Nå skal jeg holde meg til ting jeg vet funker. Jeg har allerede begynt å systematisk bruke opp ting, og det føles faktisk godt. Fram mot jul skal jeg gjøre så godt jeg kan... Flere?
Gjest Étoile Skrevet 5. desember 2003 #2 Skrevet 5. desember 2003 Jeg er med! :D Har også systematisk begynt å bruke opp ting. Baderomsskapene var nemlig i ferd med å flomme over... Slutt på å kjøpe digre shampo pakker på lookfantastic som jeg ender opp med å ikke like allikevel - heldigvis klart å bruke dem opp snart! Fra nå av skal jeg spørre frisøren først. Ikke mer parfymer før jeg har brukt opp et par av de jeg har. Ikke kjøpe noe nytt før jeg har brukt opp det gamle... blir så fristet til å prøve det nye, og så blir den gamle slanten bare stående som skapfyll... Nytt og bedre liv på vei!! (Det hjelper at økonomien er skral akkurat nå, har ikke råd til å kjøpe noe nytt allikevel! )
Gjest Ethereal Skrevet 5. desember 2003 #3 Skrevet 5. desember 2003 Dessuten har jeg funnet ut at jeg lurer meg selv ved å handle for mye på Lookfantastic. Jeg kjøper ting jeg ellers ikke ville kjøpt, og de blir bare stående (SmallTalk, sier det navnet deg noe?) Dessuten foretrekker jeg uansett Sebastian. I dag fikk jeg endelig brukt opp Color Extend-sakene, som jeg har brukt siden august :o Dessuten får jeg ikke så mye med meg til Nederland, så da er det bedre å ha ting jeg VIRKELIG liker. For eksempel kunne jeg klart meg godt KUN med Nutrilift bodylotion fra L'Oreal, det er egentlig den beste jeg vet om, i hvertfall til den prisen.
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #4 Skrevet 5. desember 2003 Jeg er med! Badet flommer over av parfymer jeg ikke får brukt opp. Øyenskygger i alle herrens farger jeg aldri bruker. Fikk inspirasjon. Kaste kaste kaste.
Gjest Ethereal Skrevet 5. desember 2003 #5 Skrevet 5. desember 2003 ikke kaste kaste kaste, men BRUKE OPP. Enkelte ting kan man jo til og med gi bort, for eksempel til venninner, søstre, mødre.
Gjest Jamila Skrevet 5. desember 2003 #6 Skrevet 5. desember 2003 Det siste der er jeg med på. Ypperlige advents-overaskelser til venninner.
Kame Skrevet 5. desember 2003 #7 Skrevet 5. desember 2003 Eg au! For jeg har kanonmye dill og dall i kurvene på badet! Jeg har prøvd å kaste endel virkelig gammelt, men noe er liksom sånn "moro-sminke" (f.eks en black-light-tusj fra Dior - DEN er sååå moro på fest! Jadda, jadda.. Og gullskimmer som er sååå fint på solbrun hud - som jeg ikke har i 10 måneder av året - osv osv) Jeg har forresten alltid vært av "bruke opp" typen, men så faller jeg for fristelsen - nå har en av frisørene her startet med Tigi Bedhead, og hadde et godt tilbud på noen stylingprodukter...
Gjest Étoile Skrevet 5. desember 2003 #8 Skrevet 5. desember 2003 Jeg kjøper ting jeg ellers ikke ville kjøpt' date=' og de blir bare stående (SmallTalk, sier det navnet deg noe?) [/quote'] Hehe... :oops: I grunnen er det MYE billigere for meg å bare kjøpe det jeg trenger hos frisøren...
Gjest Ethereal Skrevet 5. desember 2003 #9 Skrevet 5. desember 2003 Dyrere der og da, kanskje, men da blir det ikke kjøpt så mange unødvendige ting du kanskje ikke gidder bruke opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå