Gå til innhold

Statusoppdateringer vs. nyhetsoppdateringer på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før kunne man jo velge mellom statusoppdateringer og nyhetsoppdateringer, nå er det kun nyhetsoppdateringer og der er det så forbanna rotete at jeg blir gal. Går det virkelig ikke ann å se kun statusoppdateringer lenger?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig med deg. Det nye fb er bare slitsomt. Det eneste som er bra er at det er lettere å dele ting med de man vil og at man får varsel når nære venner har oppdatert noe. Jeg merker at jeg går sjeldnere inn der nå, stort sett bare når jeg har fått en varsel.

Skrevet

Da har ikke jeg den nyeste versjonen av FB, fordi dette kjenner ikke jeg igjen...

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener med forskjell på nyhetsoppdateringer og statusoppdateringer? Jeg får se ALT som skjer i den tickeren til høyre, samt at det meste også kommer kronologisk opp under recent / top news..

Har da aldri vært sånn at man KUN har fått se statuser?

Skrevet

Jo, før kunne man velge mellom statusoppdateringer og nyhetsoppdateringer. Så kunne man velge kun statuser og slippe å se all den andre driten innimellom, nå er det jo et eneste stort rot.

Skrevet

Facebook har blitt som MySpace = det blir bare verre og verre for hver oppdatering :Gjesp:

• Liker 1
Skrevet

jeg synes hele den nye facebooken var no skit. at alt kom som top news og måtte fysisk fjerne dem derfra?

men etter jeg slang ut en skikkelig irritert status over hvor mye jeg hata den nye facebooken, så ble den på et mystisk vis forandra tilbake til versjonen før :P da ble jeg glad! :D :danse::hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...