Gjest Meg Skrevet 5. desember 2003 #1 Del Skrevet 5. desember 2003 Nå i disse influensatider spør jeg: Er det mange her inne som har/har hatt den? Syns liksom ikke det virker som om det er så mange som ekspertene fryktet... Ingen jeg vet om i RL har fått den... Jeg har klart å styre unna foreløbig :D Gode råd for å holde seg frisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsessen Skrevet 5. desember 2003 #2 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har ikke hatt den og kjenner heller ingen som har eller har hatt den i denne omgangen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 5. desember 2003 #3 Del Skrevet 5. desember 2003 Tja, er usikker på om det er influensa eller noe annet som herjer i heimen for tiden. Ungene har vært syke hele uka med feber, litt oppkast, vondt i hodet og skikkelig forkjøla og vondt i halsen. Nå er vi voksne også ganske redusert, men siden vi (foreløpig) ikke har feber tror jeg egentlig ikke det er influensa. Omtrent hele barnehagen "vår" er slått ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. desember 2003 #4 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg hadde influensa'en. Eller kanskje det var en karftig forkjølelse? Ikke helt sikker. Og gode råd for å holde seg frisk? Tja, vaske hendene ofte, unngår store folkemengder (på bussen, osv.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trinemor1 Skrevet 5. desember 2003 #5 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har heldigvis ikke fått den,enda hvertfall... Det er viktig å vaske hendene hyppig, hvertfall før du spiser ol. da slipper du å putte viruset i munnen på deg selv hvertfall. Ellers jobber jeg i helsevesenet og omgås folk med influensa daglig, så at den smitter så lett tror jeg ikke på lenger. eller kanskje jeg er blitt imun...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 5. desember 2003 #6 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har akkurat hatt den. 6 dager i strekk med høy feber, vond hals, hodepine og en ufattelig slimproduksjon + enda noen dager hvor jeg var skikkelig redusert :-? Vet at mange har hatt influensa hjemme i trøndelag, men har ikke hørt om så mange her enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 5. desember 2003 #7 Del Skrevet 5. desember 2003 Nei vi har ikke fått influensa , håper at vi slipper den ,vi skal ha en tur til sverige kan ikke blid syk da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå