Gå til innhold

Influensa?

Gjest Meg

Anbefalte innlegg

Nå i disse influensatider spør jeg:

Er det mange her inne som har/har hatt den?

Syns liksom ikke det virker som om det er så mange som ekspertene fryktet...

Ingen jeg vet om i RL har fått den...

Jeg har klart å styre unna foreløbig :D Gode råd for å holde seg frisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, er usikker på om det er influensa eller noe annet som herjer i heimen for tiden.

Ungene har vært syke hele uka med feber, litt oppkast, vondt i hodet og skikkelig forkjøla og vondt i halsen. Nå er vi voksne også ganske redusert, men siden vi (foreløpig) ikke har feber tror jeg egentlig ikke det er influensa.

Omtrent hele barnehagen "vår" er slått ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg hadde influensa'en. Eller kanskje det var en karftig forkjølelse? Ikke helt sikker. Og gode råd for å holde seg frisk? Tja, vaske hendene ofte, unngår store folkemengder (på bussen, osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis ikke fått den,enda hvertfall... Det er viktig å vaske hendene hyppig, hvertfall før du spiser ol. da slipper du å putte viruset i munnen på deg selv hvertfall. Ellers jobber jeg i helsevesenet og omgås folk med influensa daglig, så at den smitter så lett tror jeg ikke på lenger. eller kanskje jeg er blitt imun...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat hatt den. 6 dager i strekk med høy feber, vond hals, hodepine og en ufattelig slimproduksjon + enda noen dager hvor jeg var skikkelig redusert :-? Vet at mange har hatt influensa hjemme i trøndelag, men har ikke hørt om så mange her enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...