AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Ååå, jeg er så evig lei av å være singel! Jeg er en jente på 20 år. Jeg liker å tro at jeg framstår som både blid, snill, interessant og sjarmerende. Jeg får også høre fra gutter at jeg er både søt og fin. Likevel utvikler det seg aldri til mer enn en flørt. Aldri. I det siste har det begynt å tære noe innmari på selvbildet og selvtilliten min og jeg lurer på hva i helvete som er så galt meg med? Jeg merker at jeg drikker stadig mer og oftere for å dekke over at jeg ikke har det så bra med meg selv, og føler meg utrolig ensom selv om jeg har mange venner. Hva er problemet?!?
LoneWolf Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Ååå, jeg er så evig lei av å være singel! Jeg er en jente på 20 år. Jeg liker å tro at jeg framstår som både blid, snill, interessant og sjarmerende. Jeg får også høre fra gutter at jeg er både søt og fin. Likevel utvikler det seg aldri til mer enn en flørt. Aldri. I det siste har det begynt å tære noe innmari på selvbildet og selvtilliten min og jeg lurer på hva i helvete som er så galt meg med? Jeg merker at jeg drikker stadig mer og oftere for å dekke over at jeg ikke har det så bra med meg selv, og føler meg utrolig ensom selv om jeg har mange venner. Hva er problemet?!? Jeg er også evig singel og 20 og vil nå tro at jeg viser meg som en både blid med god humor og alt det derre. Likevel har ikke jeg hatt noen kjæreste på alt for lenge og er lei av å være singel Tar meg selv i å tenke på "hva som er gale med meg" siden jeg tydelig vis har problemer med å skaffe med kjæreste. Det er ikke at jeg vantrives som singel, men vil gjerne ha en dame da. Jeg drikker egentlig rimelig sjeldent (sånn 1 gang i måneden maks) og føler meg også litt ensom for tiden, så du er ikke helt alene i følelsen Skulle ønske at jeg visste svaret på problemet, da hadde jeg vel ikke vært singel enda
LoneWolf Skrevet 9. oktober 2011 #4 Skrevet 9. oktober 2011 Forever? Dere er 20 år Så sant, så sant, men 20 år uten kjæreste er for lenge etter min mening ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå