Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!!

Er så inspirert av den hva-har-du-på-neglene-tråden at jeg plutselig har kjøpt neglelakker for 600 kr... Jeez.

Men for at det skal være noen vits så hadde det jo vært et poeng at jeg hadde hatt sterke, fine negler og gjerne uten gulskjær...

Noen tips til serum/lakk jeg kan kjøpe for å få tykkere, sterkere og gjerne hvitere (renere) negler? :) :) :)

Noen andre must-haves? :)

Takk!! :klemmer:

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/596166-hvordan-f%C3%A5-sterkere-hvitere-negler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker alltid Depend Powerflex Negleforsterker under alle lakker med farge. Om du IKKE bruker noe i samme ulla under, kan jeg garantere at du får gule negler. Gikk med gule negler selv i hele sommer siden jeg ikke hadde skjønt at jeg burde ha en blank en under, og det var ikke pent :fnise:

Man lærer så lenge man lever ;)

takk, har kjøpt sånn base coat-greier og venter på det i posten! :jepp: har aldri tenkt over det før, men det høres jo logisk ut ;)

That's all? :)

Har du kjøpt en base coat er du langt på vei.

Til å styrke neglene anbefaler jeg absolutt trind nail repair.

Jeg brukte den smamen emd neglbalsamen hver dag i 2 uker, og neglene min ble super sterke, vokste raskere og ble penere. Bruker den fortsatt ca. 1g i uken, og kommer ikke til å slutte med det. Veldig fornøyd med andre ord :)

Annonse

Jeg kjøpte en pakke med trind balsam og trind repair. Blasamen skal man ta på, deretter masere inn i både neglen og neglbåndet. Neglbåndene har lett for å bli såre og tørre ved bruk av mye neglelakk og neglelakk fjerner, balsamen motvirker det :)

Så man smører balsamen på først, så Trind repair over der igjen? (og så evt lakk?) :sjenert: :sjenert: :sjenert:

Jepp. Balsamen forsvinne rpå en måte inn i huden og neglen, så det blir ikke noe lag der. Så etter å ha masert inn den så tar man på repairen. Og lakk over der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...