Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bertine
Skrevet

jeg er deppa! :cry:

var på et kjøpesenter igår for å finne en fin, stroppeløs kjole med sån underskjørt under(som viser litt nedfor kanten og gjør at skjørtet står ut).

men fant jeg en som passet ? nei!!! :evil:

alle kjolene jeg prøvte, 1 på h&m og tre på veromoda, var alle for små!

glidelåsen gikk til et visst punkt på ryggen, og der stoppet den. hver bidige gang! jeg bruker vanligvis str. 38/40. M og av og til L.

de kjolene på veromoda var str L

og den på hm var 42!

går det ann å ha feit rygg? fordi jeg har ikke særlig store pupper.

noen tips om hvor jeg kan få tak i en slik kjole???

som ikke er for dyr da...

hilsen deppa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg er deppa! :cry:

var på et kjøpesenter igår for å finne en fin, stroppeløs kjole med sån underskjørt under(som viser litt nedfor kanten og gjør at skjørtet står ut).

men fant jeg en som passet ? nei!!! :evil:

alle kjolene jeg prøvte, 1 på h&m og tre på veromoda, var alle for små!

glidelåsen gikk til et visst punkt på ryggen, og der stoppet den. hver bidige gang! jeg bruker vanligvis str. 38/40. M og av og til L.

de kjolene på veromoda var str L

og den på hm var 42!

går det ann å ha feit rygg? fordi jeg har ikke særlig store pupper.

noen tips om hvor jeg kan få tak i en slik kjole???

som ikke er for dyr da...

hilsen deppa

Det er synd at du blir deprimert. Prøv å tenker at det var klærne som ikke passet deg, ikke du som ikke passet klærne. Det har vært mye diskjuson her i det siste om hvordan kjøler er lagt disse dagene. Og at de er slett ikke laget for en kvinnelige kropp. Som alle sikkert vet så er de fleste butikker ganske opp og ned i str. En butikk kan jeg knapt kommer innom et XL, men plutselig får på meg en str.44. Det er ikke godt å forstår! Jeg er veldig sikkert på at du har ikke en feit rygg eller at du er feit i det hele tatt.

Jeg foreslår Kaffe og Popin for å finne fine kjøle som er både romslige og rimelig i priser.

Skrevet

jeg har også hatt dette problemet. ryggen er vel ikke spesielt feit men ribbena mine er nok ganske brede... eller lungene da! makan... :P

Skrevet

Jeg har sett stroppeløse kjoler på Bik Bok, men vet dessverre ikke noe om pris/størrelse. Tror ikke de var spesielt dyre iallefall.

Skrevet
jeg har også hatt dette problemet. ryggen er vel ikke spesielt feit men ribbena mine er nok ganske brede... eller lungene da! makan...  :P

Brede lunger, ja. Kjenner problemet :wink:

Skrevet

Bik Bok har noen som heter Marilyn. Om jeg ikke husker feil var prisen 699. De jeg kjenner som har denne kjolen er veldig fornøyde. Kjolen kommer også i "skjørt-format".

Gjest Bertine
Skrevet

takk for alle svar!

men, da jeg kom hjem til heimbygda mi på fredag, var jeg en tur innom min tantes klesbutikk. og hun hadde en nydelig, mørke brun, stroppeløs kjole m/kremhvitt tyll underskjørt!! den passet perfekt!

jeg ble såååååååååå glad :ler: !!!

den kostet 650kr..

så nå er jeg ikke så deppa lenger, men skal nok begynne å trene litt forde! fysisk aktivitet er bra for både kropp og sjel, har jeg lest!

:hoho:

Skrevet
Bik Bok har noen som heter Marilyn. Om jeg ikke husker feil var prisen 699. De jeg kjenner som har denne kjolen er veldig fornøyde. Kjolen kommer også i "skjørt-format".

Vero Moda har også en kjole som heter Marilyn.

Det er så mye likt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...