Caramela Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg må bare ytre en gladmelding Etter 4 år har jeg nå vært singel i 3 uker, og det er fantastisk! Det er så deilig å være fri! Singellivet er jaggu med ikke så trasig som det hørtes ut 2
Reaper Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Neste mann må jo være en som gir deg nok "space"... edit: bomma på kjønn gitt =P Endret 9. oktober 2011 av Reaper
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #6 Skrevet 9. oktober 2011 Velkommen! Singellivet er rett og slett herlig.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #8 Skrevet 9. oktober 2011 Hva er det som er så fantastisk med singellivet egentlig? 1
Steinar40 Skrevet 10. oktober 2011 #9 Skrevet 10. oktober 2011 Hva er det som er så fantastisk med singellivet egentlig? Ingen å ta hensyn til. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #10 Skrevet 10. oktober 2011 Gratulerer! jeg har vært singel i 2 måneder nå etter et langvarig forhold, og jeg har ikke vært så lykkelig på lenge. Jeg kan gjøre hva jeg vil, og når jeg vil! Ting jeg vil dele har jeg verdens beste venninner jeg kan dele med, trenger jeg kos har jeg et par digge kompiser som stiller opp og trenger jeg hjelp til noe praktisk har jeg begge mine foreldre med lang livserfaring til å hjelpe meg Jeg har det rett og slett fantastisk og har aldri sett på mørketiden så "lyst" før. Jeg koser meg og nyter det.
Steinar40 Skrevet 10. oktober 2011 #11 Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Gratulerer! jeg har vært singel i 2 måneder nå etter et langvarig forhold, og jeg har ikke vært så lykkelig på lenge. Jeg kan gjøre hva jeg vil, og når jeg vil! Ting jeg vil dele har jeg verdens beste venninner jeg kan dele med, trenger jeg kos har jeg et par digge kompiser som stiller opp og trenger jeg hjelp til noe praktisk har jeg begge mine foreldre med lang livserfaring til å hjelpe meg Jeg har det rett og slett fantastisk og har aldri sett på mørketiden så "lyst" før. Jeg koser meg og nyter det. Du minner meg på hvorfor jeg aldri kommer til å tillate dama å ha såkalte kompiser. Ikke det at jeg trengte å bli minnet på det. Det er bare idioter som tillater dette. Og det samme gjelder for kvinner som tillater kjæresten å ha såkalte venninner. Endret 10. oktober 2011 av Steinar40
Caramela Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #12 Skrevet 10. oktober 2011 Neste mann må jo være en som gir deg nok "space"... edit: bomma på kjønn gitt =P Hehe, det handlet ikke så mye om det akkurat... Det handlet mer om at vi ikke hadde felles visjoner. Jeg har i lang tid følt jeg har stanget i veggen. En smule lei av å stange, så derfor føles det utrolig godt nå. Dessuten kan ingen forlange at hverken den ene eller andre parten skal forandre seg, og i stedet for at vi begge var smålei, han av mitt "mas", jeg av hans "tiltaksløshet", så var løsningen å gå hvert til vårt. Jeg vet ikke hvordan han har det, men jeg har det fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå