Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke funnet en jeg er fornøyd med enda :( Den librarything skanner appen var for treg å tungvint å bruke fant jeg ut. Greit om det bare er noen få bøker men når man kom opp i 123 ble det litt mye. Tatt en pause nå og håper det kommer noe bedre tips her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig foretrekker jeg LibraryThing, men jeg legger inn kun på tittel, gidder ikke å scanne. Her er min liste ihvertfall (ikke helt oppdatert).

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hermer etter Yvonne og legger ut min liste jeg :fnise:

Her er den! Det er veldig mye som mangler, har prøvd å komme på så mye som mulig i dag, men vanskelig å huske på alle bøkene man har lest gjennom et liv :fnise: Det ble veldig mange barnebøker :P

Skrevet

For mange bøker og for liten tålmodighet. Pga. plass er det sjelden jeg kjøper bøker lenger. (Men hele mitt liv har jeg vært stor fan av folkebiblioteket ;) )

Skrevet

Imponerende mange bøker dere har da, jenter. Hvordan har dere tid til å få lest så mye?

Skrevet (endret)

Imponerende mange bøker dere har da, jenter. Hvordan har dere tid til å få lest så mye?

Fra jeg var 5 til jeg var 15 satt jeg nesten begravd med nesa i en bok hele tida :P Tror jeg leste fem bøker i uka i gjennomsnitt :fnise::S Nå har jeg fått meg et litt bedre sosialt liv, men leser fortsatt mye. Da kommer man fort opp i 1000-2000 bøker vil jeg tro.

Endret av HedvigR
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har bare lagt til litt av bøkene mine så langt. Men har ikke lagt til alle de jeg har lest for da hadde jeg blitt sliten i fingrene :P

Skrevet

Jeg bruker også bokelskere.no. Har ikke fått lagt inn alle ennå, men holder på når jeg gidder :lol:

Ellers for å unngå å kjøpe 2 av samme bok, har jeg alltid et A4-ark i veska med bøker jeg ikke har som jeg ønsker meg. Så stryker jeg bare etterhvert som jeg får tak i dem. :jepp:

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har alltid lest ganske fort, så før leste jeg gjerne en bok om dagen.

Nå har jeg ikke tid til å lese så mye, men leser alltid når jeg legger meg, pluss en del i helgene. Det er min fritidsaktivitet, der andre spiller fotball eller ser masse på tv. Men nå leser jeg nok ikke mer enn en bok i uken.

Skrevet

Jeg bruker også bokelskere.no. Har ikke fått lagt inn alle ennå, men holder på når jeg gidder :lol:

Ellers for å unngå å kjøpe 2 av samme bok, har jeg alltid et A4-ark i veska med bøker jeg ikke har som jeg ønsker meg. Så stryker jeg bare etterhvert som jeg får tak i dem. :jepp:

Det er ikke bare meg! Jeg har skrevet en liste over bøker jeg ønsker meg i almanakken min (som jeg alltid har i vesken). Føler meg utrolig nerd, men så er jeg glad i orden, bøker og lister så da har det bare blitt sånn :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...