Rofl Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #21 Skrevet 10. oktober 2011 Ikke funnet en jeg er fornøyd med enda Den librarything skanner appen var for treg å tungvint å bruke fant jeg ut. Greit om det bare er noen få bøker men når man kom opp i 123 ble det litt mye. Tatt en pause nå og håper det kommer noe bedre tips her inne
Anglofil Skrevet 10. oktober 2011 #22 Skrevet 10. oktober 2011 Personlig foretrekker jeg LibraryThing, men jeg legger inn kun på tittel, gidder ikke å scanne. Her er min liste ihvertfall (ikke helt oppdatert). Mvh Yvonne
HedvigR Skrevet 10. oktober 2011 #23 Skrevet 10. oktober 2011 Hermer etter Yvonne og legger ut min liste jeg Her er den! Det er veldig mye som mangler, har prøvd å komme på så mye som mulig i dag, men vanskelig å huske på alle bøkene man har lest gjennom et liv Det ble veldig mange barnebøker
Cata Skrevet 10. oktober 2011 #24 Skrevet 10. oktober 2011 For mange bøker og for liten tålmodighet. Pga. plass er det sjelden jeg kjøper bøker lenger. (Men hele mitt liv har jeg vært stor fan av folkebiblioteket )
Mus-Katt Skrevet 10. oktober 2011 #25 Skrevet 10. oktober 2011 Imponerende mange bøker dere har da, jenter. Hvordan har dere tid til å få lest så mye?
HedvigR Skrevet 10. oktober 2011 #26 Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Imponerende mange bøker dere har da, jenter. Hvordan har dere tid til å få lest så mye? Fra jeg var 5 til jeg var 15 satt jeg nesten begravd med nesa i en bok hele tida Tror jeg leste fem bøker i uka i gjennomsnitt :S Nå har jeg fått meg et litt bedre sosialt liv, men leser fortsatt mye. Da kommer man fort opp i 1000-2000 bøker vil jeg tro. Endret 10. oktober 2011 av HedvigR 2
Rofl Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #27 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har bare lagt til litt av bøkene mine så langt. Men har ikke lagt til alle de jeg har lest for da hadde jeg blitt sliten i fingrene
mia83 Skrevet 11. oktober 2011 #28 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg bruker også bokelskere.no. Har ikke fått lagt inn alle ennå, men holder på når jeg gidder Ellers for å unngå å kjøpe 2 av samme bok, har jeg alltid et A4-ark i veska med bøker jeg ikke har som jeg ønsker meg. Så stryker jeg bare etterhvert som jeg får tak i dem.
Gjest Badabing Skrevet 11. oktober 2011 #29 Skrevet 11. oktober 2011 Imponerende mange bøker dere har da, jenter. Hvordan har dere tid til å få lest så mye? Jeg har alltid lest ganske fort, så før leste jeg gjerne en bok om dagen. Nå har jeg ikke tid til å lese så mye, men leser alltid når jeg legger meg, pluss en del i helgene. Det er min fritidsaktivitet, der andre spiller fotball eller ser masse på tv. Men nå leser jeg nok ikke mer enn en bok i uken.
Safira Skrevet 11. oktober 2011 #30 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg bruker også bokelskere.no. Har ikke fått lagt inn alle ennå, men holder på når jeg gidder Ellers for å unngå å kjøpe 2 av samme bok, har jeg alltid et A4-ark i veska med bøker jeg ikke har som jeg ønsker meg. Så stryker jeg bare etterhvert som jeg får tak i dem. Det er ikke bare meg! Jeg har skrevet en liste over bøker jeg ønsker meg i almanakken min (som jeg alltid har i vesken). Føler meg utrolig nerd, men så er jeg glad i orden, bøker og lister så da har det bare blitt sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå