Gjest Joanna Skrevet 5. desember 2003 #1 Skrevet 5. desember 2003 "Sexy undertøy handler ikke egentlig om størrelse. Det handler om holdning!" Enig eller uenig? Jeg er enig.
Malou Skrevet 5. desember 2003 #3 Skrevet 5. desember 2003 Det var sikkert godt ment, og det kan sikkert være riktig også, men jeg synes nå at det er litt for lett å være Heidi Klum og si at størrelse ikke er så viktig jeg da... Jennifer
Gjest care Skrevet 5. desember 2003 #4 Skrevet 5. desember 2003 Det var sikkert godt ment, og det kan sikkert være riktig også, men jeg synes nå at det er litt for lett å være Heidi Klum og si at størrelse ikke er så viktig jeg da... Jennifer
Tusenfryd Skrevet 5. desember 2003 #5 Skrevet 5. desember 2003 Enig! Man kan ha så lekker og tynn og vakker kropp man bare vil - er ikke selvsikkerheten og holdningen der, så ser det rævva ut uansett! Og om man ikke har en kropp man synes man kan være selvsikker for, så rett opp ryggen og hev haken og i hvert fall lat som - og høst inn applaus og sjekk effekten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå