AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har kjøpt meg nye sko! De er ganske så like disse fra DinSko. Jeg elsker de og syns de er utrolig kule! Problemet er bare at jeg er litt usikker på hva jeg burde ha på meg når jeg skal gå med disse skoene. Jeg tenker på trange jeans, men er litt usikker på om det passer til. Skoene går til rett over anklene, og siden jeg er så lav fra før av, er jeg redd for å bli enda lavere med disse. Har også litt kraftige legger og lår, så er redd for at jeg blir både lavere og mye bredere. Noen som har et par gode tips til meg?
AloeVera Skrevet 9. oktober 2011 #5 Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Disse skoene vil jo passe til det meste Søkte rocka boots på google og kom frem til denne artikkelen. http://www.klikk.no/mote/detnye/shopping/article654752.ece Der står det "Med et par kule boots har du dessuten et par sko du kan bruke til alt og til enhver anledning – skoene passer til både hverdags og fest, jobb og fritid. Du kan kombinere dem med et par jeans og en blazer nå du skal på jobb, og bytter du ut blazeren med en kul partytopp og slenger på noen smykker, så er du klar for en kveld ute på byen. Bruker du de røffe skoene sammen med en feminin kjole, får du et kult antrekk som er både rocka og søtt. Eller du kan kombinere dem med et par shorts og strømpebukser. " Endret 9. oktober 2011 av onlyme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå