Gå til innhold

Erfaringer fra nettdating, menn vs. damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg (mann, 32) har vært på Sukker.no noen få uker og har sendt melding til ca. 10 interessante damer som jeg har god match med uten å få et eneste svar.. Jeg føler jeg har en bra profil (jeg har fått den "kvalitetssjekket" av et par venninner) og jeg tror selv jeg ikke er direkte uinteressant på noen måter. Jeg er ikke høy og mørk, men ser ikke ut som Frankensteins monster heller. Meldingene jeg har sendt har vært korte, positive og referert til innholdet i damenes profiler.

Jeg er veldig nysgjerrig på hva slags erfaringer dere damer har i forhold til dette - får dere bøttevis med henvendelser og svarer kun på noen få av dem? Og til andre menn - har dere samme erfaring som meg? Vurderer om jeg skal spare meg for de pengene jeg betaler som superbruker på Sukker og heller fortsette kun å treffe damer på byen og andre steder med varierende hell..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

tror ikke sukker er stedet.

prøv deg heller på match.no eller com.

litt mere seriøst når alle må betale for det....

har selv litt erfaring fra nettdating. både sukker.no. møteplassen osv...

og må være ærlig så blir man skuffet hvergang.

mye pga bildene ikke stemmer overens med personen man møter. virker som de har fiksa opp bildene sykt mye. og det er dumt.

samt mange damer på nettet er virkelig psyko...

sier ikke at alle er men de jeg har møtt er det. så jeg har ikke trua på nettdating lenger...

Skrevet

Jeg får ganske få brev på sukker. Har hørt at damer drukner i henvendelser, men det gjelder ikke for meg. ;)

Får jeg meldinger fra uinteressante menn, svarer jeg hvis meldingen er hyggelig og positiv. Men de som bare skriver "Hei", eller sender meg tydelig masseproduserte meldinger, får som regel ikke svar, det skal jeg innrømme.

Tror folk er veldig forskjellige på det der. Det virker som folk blir litt mindre høflige på nettet. Det er lettere å ignorere henvendelser der enn i virkeligheten liksom.

Skrevet

Jeg som dame får endel henvendelser, og jeg svarer vel kun menn med bilde. Og for meg enten klikker det med utseendet eller ikke. Jeg er ikke overfladisk og tenner på playere, men det er bare noe med utseendet som må klikke. Har svart menn som bare skrev "Hei :)", fordi utseendet var spennende og profilen likeså. På samme måte har jeg svart en som sendte meg relativt lang melding, på grunn av utseendet. De må også være åpne om seg selv. Høye, lave, mørke og lyse, har ingenting å si.

Utseendet klikker sikkert hos 1 av 10 for meg.

Skrevet

Hvis du ikke er usedvanlig kjekk så har du to valg: ta de som "ingen" vil ha, eller dropp hele nettdatinga.

Jeg prøvde meg litt halvhjerta på nettdating, men droppet det da jeg så hvor surrealistisk det markedet faktisk er.

Det er jo klart at selv høyst middelmådige damer bare gidder å svare et fåtall, når de blir spammet av alt og alle.

Lykke til, men pass på at du ikke lar mangelen på svar knekke deg helt. Du er garantert bedre enn hva responsen skulle tilsi.

• Liker 1
Skrevet

Har aldri vært på sukker. Men er ikke det en typisk bimbo-side med stort sett bare useriøse folk?

Det er inntrykket jeg har fått.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er er "middelmålig" (og knapt det) dame på sukker.no og får så mange henvendelser at jeg er helt satt ut. Jeg måtte deaktivere den funkskjonen som sender meg mail hver gang noen skriver til meg eller merker meg som interessant. Ble rett og slett gal av at det peip på pc`en hele tiden.

Ikke ta det perosnlig om du ikke får respons på nett, det kan være du drukner sammen med alle andre som tar kontakt. Jeg kommer ikke til å sette av tid til å lese alle mailene engang, med mindre jeg har utrolig lite å gjøre en dag...

Skrevet

Jeg er er "middelmålig" (og knapt det) dame på sukker.no og får så mange henvendelser at jeg er helt satt ut. Jeg måtte deaktivere den funkskjonen som sender meg mail hver gang noen skriver til meg eller merker meg som interessant. Ble rett og slett gal av at det peip på pc`en hele tiden.

Ikke ta det perosnlig om du ikke får respons på nett, det kan være du drukner sammen med alle andre som tar kontakt. Jeg kommer ikke til å sette av tid til å lese alle mailene engang, med mindre jeg har utrolig lite å gjøre en dag...

Det er aldri feil med litt "falsk" beskjedenhet ;) hehe

Men det sier seg selv at det å være ei "middelmålig" (og knapt det) dame på sukker.no ... og det å få så mange henvendelser som du påstår ... ikke går helt ihop.

Tipper isåfall at du ser ut som dagens type bimbo ;):smoke: hehe

Skrevet

Det er aldri feil med litt "falsk" beskjedenhet ;) hehe

Men det sier seg selv at det å være ei "middelmålig" (og knapt det) dame på sukker.no ... og det å få så mange henvendelser som du påstår ... ikke går helt ihop.

Tipper isåfall at du ser ut som dagens type bimbo ;):smoke: hehe

Jeg er en grå mus. Ikke pen og menn snakker ikke til meg i livet utenfor internett. Er "gammel" og har tilgode å være i et forhold.

Gjest Cecilia L
Skrevet

Har du en utfordrende profil? Med litt eksplisitte bilder som sier noe om at du er en dame som er ute etter lettvinte eventyr? Krysset av for uforpliktende (husker ikke hvilke valg man har) forhold? Kan være derfor du får så mange henvendelser...

Har vært på Sukker, selv. Voksen kvinne med bra utseende og kvaliteter. Fikk ikke så voldsomt mange mail og henvendelser. Men det tror jeg var pga at jeg haddet spisset profilen min på en måte som luket ut de som var uaktuelle i utgangspunktet. Kanskje det er veien å gå for deg? Så slipper du dette mailkjøret?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en grå mus. Ikke pen og menn snakker ikke til meg i livet utenfor internett. Er "gammel" og har tilgode å være i et forhold.

Jaja, muligheten finnes jo at du ikke ser helt ut (på bilde) som du selv innbiller deg.

Som sagt, på en dating-side der folk hovedsaklig bare går etter hvordan andre folk ser ut; så kan du ikke bare se ut som en ikke pen "grå mus", som du sier det selv.

Skrevet

Har du en utfordrende profil? Med litt eksplisitte bilder som sier noe om at du er en dame som er ute etter lettvinte eventyr? Krysset av for uforpliktende (husker ikke hvilke valg man har) forhold? Kan være derfor du får så mange henvendelser...

Har vært på Sukker, selv. Voksen kvinne med bra utseende og kvaliteter. Fikk ikke så voldsomt mange mail og henvendelser. Men det tror jeg var pga at jeg haddet spisset profilen min på en måte som luket ut de som var uaktuelle i utgangspunktet. Kanskje det er veien å gå for deg? Så slipper du dette mailkjøret?

Jeg har nok en litt "knapp" profil, med få ord og bilder. Er ikke utfordrende (i oppførsel eller i klesstil) hverken på nett eller til hverdags. Jeg har egentlig ikke mottatt slibrige mail, men mange (korte) meldinger. Innlegget mitt var ikke ment som en klaging, bare for å fortelle TS at han ikke må ta det personlig om at drukner i mengden, for det tror jeg kanskje at han gjør.

Skrevet

Jaja, muligheten finnes jo at du ikke ser helt ut (på bilde) som du selv innbiller deg.

Som sagt, på en dating-side der folk hovedsaklig bare går etter hvordan andre folk ser ut; så kan du ikke bare se ut som en ikke pen "grå mus", som du sier det selv.

Hva vet jeg. Ble bare veldig overrasket. Men som sagt, jeg er ikke spesielt pen, ser helt gjennomsnittlig ut, og knapt det.

Skrevet

Hva vet jeg. Ble bare veldig overrasket. Men som sagt, jeg er ikke spesielt pen, ser helt gjennomsnittlig ut, og knapt det.

Du får nok ta en ny titt i speilet da hehe

Og spørre noen du stoler på om hvordan du egentlig ser ut :)

Skrevet

Du får nok ta en ny titt i speilet da hehe

Og spørre noen du stoler på om hvordan du egentlig ser ut :)

Jeg får ofte høre at jeg er skummel.

Skrevet

Jeg får ofte høre at jeg er skummel.

Skummel? I hvilken sammenheng da?

Skrevet

De fleste...Får generelt en del negative tilbakemeldinger på utseendet.

Skrevet

De fleste...Får generelt en del negative tilbakemeldinger på utseendet.

Utseendet er jo veldig mye smak og behag. Men det hadde jo selvfølgelig vært mye bedre om folk hadde vett nok til å holde negative kommentarer for seg selv.

Fikk høre at jeg så skummel ut på et bilde jeg også. Helt utrolig hva folk kan si og mene.

Skrevet

Utseendet er jo veldig mye smak og behag. Men det hadde jo selvfølgelig vært mye bedre om folk hadde vett nok til å holde negative kommentarer for seg selv.

Fikk høre at jeg så skummel ut på et bilde jeg også. Helt utrolig hva folk kan si og mene.

Det har du rett i. Man må bare legge sånt vekk og heller bruke tiden sin på hyggelige mennesker.

Skrevet

Det har du rett i. Man må bare legge sånt vekk og heller bruke tiden sin på hyggelige mennesker.

Absolutt! Ufordragelige folk bruker man ingen unødvendig tid på.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...