Gå til innhold

Kjolehjelp!

giftermeg

Anbefalte innlegg

Kjolen var kjempefin :)

Husk at du skal ha en kjole som står til deg og din personlighet og smak. Det er ikke bestandig det er fint med masse dilldall og stæsj, spesielt ikke på en person som ikke bruker slikt ellers.

Min kjole er også veldig enkel. Med litt glitter rundt utrigningen og litt bakpå ryggen og det er alt. I tillegg et enkelt "MetteMarit" slør og en bitteliten tiara. Det er det hele, og det står også til min personlighet og min smak.

Jeg hadde ikke sett ut som meg i en voluminøs kjole med masse stæsj å dingeldangel på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som mange andre seier - det viktigaste er at kjolen du vel er DEG! Det med at det skal vere glitter og 'fjas' er mote - det er ikkje meir enn eit par år sidan heilt enkle kjolar var meir in...

Sjølv valde eg ein kjole i 'min' stil - sjølv om eg fekk beskjed av ei dame i ein bruresalong at det var den type kjole ein brukte når ein gifta seg for andre gong... :o (Kan sjåast her).

Personleg likar eg best enkle kjolar framfor dei meir 'dillete', og synst kjolen på bildet var elegant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjølv valde eg ein kjole i 'min' stil - sjølv om eg fekk beskjed av ei dame i ein bruresalong at det var den type kjole ein brukte når ein gifta seg for andre gong... (Kan sjåast her).

Synes kjolen din er kjempefin :) og kan ikke skjønne at de på brudesalonger kan si noe sånt jeg.............

Man går jo ikke til innkjøp av brudekjole med tanke på hvilken kjole man skal ha neste gang man gifter seg!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...