giftermeg Skrevet 5. desember 2003 #1 Skrevet 5. desember 2003 Jeg er så vanvittig usikker på den kjolen jeg kanskje vil kjøpe! Den er helt ren, null perler, ikke noe særlig mønster, bortsett fra to sømmer nedover kjolen. Det er egentlig fargen og stoffet som gjør hele kjolen. Men kan ikke dere komme med noen synspunkter? Er det kjedelig uten noe stash på den? Burde det være noe? Eller blir det superbra fordi man får jo blomster og slør og sånn i tillegg? Kjolen koster en formue, og jeg vil at alle skal elske den! Hjelp meg!!
Gjest Madam Felle Skrevet 5. desember 2003 #3 Skrevet 5. desember 2003 Veldig vanskelig å si noe når en ikke har sett kjolen. Noen enkle modeller kan være nydelige, mens andre ser helt forferdelig ut. Har du bilde av den vis den frem, mye lettere å si noe da. Enkle kjoler er oftest de som ser mest elegant ut, men ikke alle som sagt.
giftermeg Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2003 Tusen takk for svar (og entusiasme!) begge to. Hele problemet er at det ikke finnes noe bilde av den! Jeg snakket med damen i brudesalongen i går, så hun ga meg navnet, men mente det ikke var noe bilde å finne! :-? Det er visst designerkjole og første sesong den tas inn!
Gjest Tex Skrevet 5. desember 2003 #5 Skrevet 5. desember 2003 Gi oss navnet, du, så er jeg sikker på at noen her inne klarer å finne den :blunke:
giftermeg Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2003 Ja! Takk! Det er: Sassi Holford/Samantha Rose. De hadde et bilde av den i salongen, men det var med glinsende helt feil stoff. Håper noen finner noe!!
Isiselin Skrevet 5. desember 2003 #7 Skrevet 5. desember 2003 Er det denne? Denne var litt glinsende så kanskje det var den samme som salongen hadde bilde av...?
Gjest Tex Skrevet 5. desember 2003 #8 Skrevet 5. desember 2003 Den var i alle tilfeller veldig fin..... :blunke:
giftermeg Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2003 Hey! Virkelig raskt levert! Det er den, men den er ikke i det rare glinsestoffet, men i litt matt silke. Og den er ikke så hvit, men mer champagne. Dere synes ikke den er kjedelig?? Vær ærlig!
hallingbrud Skrevet 5. desember 2003 #10 Skrevet 5. desember 2003 Uansett syntes jeg du skal ta sjansen på å ta en kjole du liker selv om den kanskje ikke er en helt vanlig brudekjole. Jeg fikk beskjed fra kjæresten om at: jeg håper ikke du "safer" mht. valg av kjole sånn som Mette-Marit gjorde. Ta sjansen på å ta noe litt spesielt, og hvis det var den kjolen som Isiselin fant, så var den både spesiell og stilig.
Isiselin Skrevet 5. desember 2003 #11 Skrevet 5. desember 2003 Synes den var veldig enkel og pen. Og blir sikkert kjempevakker når du får blomster og kanskje litt slør i tillegg. :-) Det viktigste er å velge en kjole en selv føler seg vel og vakker i. For det er ikke en klisje når en sier "Føler du deg vakker så synes det utenpå!" Lykke til med kjolen! :D
Snurre Skrevet 5. desember 2003 #12 Skrevet 5. desember 2003 Syns kjolen var kjempe flott jeg, gå for den, du kommer til å bli stor fornøyd :D
frosken Skrevet 5. desember 2003 #13 Skrevet 5. desember 2003 Kjolen din var utrolig fin! Jeg har også en kjole uten noe særlig på. En liten brett øverst med litt perler, men det er det. Sammen med slør og blomster tror jeg at det blir kjempeflott. Og mer enn nok pynt og dill for meg.
Gjest Prinsessen Skrevet 5. desember 2003 #14 Skrevet 5. desember 2003 Fabelaktig kjole!! Du kan jo variere tilbehør i det uendelige!
giftermeg Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #15 Skrevet 5. desember 2003 Åååå! Så snille dere er som tar dere tid til å kommentere! Jeg er veldig nære å bestemme meg for den. Tusen takk alle, og spesielt til Isiselin som fant den!
Pusekatt Skrevet 5. desember 2003 #16 Skrevet 5. desember 2003 Synes kjolen var flott! Det er langtfra alle som verken liker eller kler sånne digre bløtkakekjoler med perler og mønster og rysjer og blonder og annet fjas på. Med en kjole som dette her kan du også utfolde deg mer med tilbehør; bukett, smykker, hansker, slør, tiara. Lykke til!
momo Skrevet 5. desember 2003 #17 Skrevet 5. desember 2003 Synes kjolen var nydelig. Det enkle er jo ofte det peneste. :D :D
Saeria Skrevet 5. desember 2003 #19 Skrevet 5. desember 2003 Utrolig fin kjole! :D Jeg ser så mange kjoler på dette forumet, så jeg blir nesten litt misunnelig på dere som skal gifte dere. :oops: Tror du kommer til å bli en vakker brud i denne kjolen. Lykke til med valget!
Snorkie Skrevet 5. desember 2003 #20 Skrevet 5. desember 2003 Er enig med de fleste andre her; kjolen var kjempelekker Akkurat en sånn kjole jeg kunne ha kommet til å valgt selv (men nå har jeg allerede kjøpt min da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå