camie Skrevet 5. desember 2003 #1 Del Skrevet 5. desember 2003 Måtte bare buse ut med det!! Er så stolt at jeg holder på å sprekke!! Angrer ikke et sekund på at den ble bestilt over nettet. Den er helt perfekt og er av ypperste kvalitet. :D Er i allefall kjempefornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. desember 2003 #2 Del Skrevet 5. desember 2003 Så fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 5. desember 2003 #3 Del Skrevet 5. desember 2003 Hvor bestilte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 5. desember 2003 #4 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg glemte å si GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 5. desember 2003 #5 Del Skrevet 5. desember 2003 Grattis du blir sikkert kjempe vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 5. desember 2003 #6 Del Skrevet 5. desember 2003 Gratulerer :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 5. desember 2003 #7 Del Skrevet 5. desember 2003 Gratulerer! Det er deilig å ha kjolen klar. Hvilken kjole har du fått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 5. desember 2003 Hvor bestilte du den? Jeg bestilte den på bridesave.com, og kan anbefale de på det sterkeste! Har fått super service fra første stund! også tok det bare 9 dager fra de sendte kjolen til den kom til meg, uten opphold i tollen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 5. desember 2003 Takk for alle gratulasjoner! :D Deilig å få lov å fortelle det til "alle" at kjolen er kommet. Gidder ikke fortelle de utenom KG at kjolen er kommet, for da begynner de bare å mase om å skal se kjolen. Jeg viser ikke kjolen frem til noen andre enn mamma! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 5. desember 2003 #10 Del Skrevet 5. desember 2003 Takk for alle gratulasjoner! :D Deilig å få lov å fortelle det til "alle" at kjolen er kommet. Gidder ikke fortelle de utenom KG at kjolen er kommet, for da begynner de bare å mase om å skal se kjolen. Jeg viser ikke kjolen frem til noen andre enn mamma! :blunke: ..vi er jo "bare" KG'er -- - pliiiis....bilde av kjolen, har du det??? :) *glad på dine vegne at kjolen er i hus!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 5. desember 2003 #11 Del Skrevet 5. desember 2003 Grattis :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 5. desember 2003 ..vi er jo "bare" KG'er -- - pliiiis....bilde av kjolen' date=' har du det??? :) *glad på dine vegne at kjolen er i hus!!!*[/quote'] Ja, klart jeg har bilde av kjolen, men det er ikke av meg, og kjolen er myyye penere i virkeligheten enn på bildet. Her er bildet av min vidunderlige nyinnkjøpte kjole Det suuuger i magen når jeg ser den henge på skapet, kan nesten ikke vente til den store dagen..... Mamma kommer innom i dag for å beskue mitt nye underverk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 5. desember 2003 #13 Del Skrevet 5. desember 2003 Du blir nok nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. desember 2003 #14 Del Skrevet 5. desember 2003 Gratulerer med NYDELIG kjole! Du kommer nok til å ta pusten fra alle sammen når den store dagen kommer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 5. desember 2003 #15 Del Skrevet 5. desember 2003 Nyydelig kjole!!! :o Er det lov og spørre hva du ga for den?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #16 Del Skrevet 5. desember 2003 Nydelig kjole. Du blir sikkert svært vakker. Gratulerer!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 5. desember 2003 #17 Del Skrevet 5. desember 2003 Gratulerer med kjolen vel i havn! Har vel sagt det før, men sier det gjerne igjen at kjolen din er flott . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 5. desember 2003 #18 Del Skrevet 5. desember 2003 Gratulerer med kjolen vel i hus. Nydelig kjole. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 5. desember 2003 #19 Del Skrevet 5. desember 2003 Gratulerer så mye med overstått kjolekjøp Godt at den sto til forventningene og at du er fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. desember 2003 #20 Del Skrevet 6. desember 2003 Gratulerer Camie Og kjolen din er kjempeflott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå