AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #1 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har kjøpt en pakke grønne erter, og lurer på hva jeg kan bruke disse til utover ertestuing? Til hva er de bedre eller like gode å bruke som frosne erter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 9. oktober 2011 #2 Del Skrevet 9. oktober 2011 du kan lage en ertepure med kokte erter, fløte, smør, salt og pepper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 9. oktober 2011 #3 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Ertesuppe! Vil også tro at det er mer næring i de frosene ertene siden disser er sjokkfryst. Men skal ikke si det for sikkert Endret 9. oktober 2011 av onlyme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #4 Del Skrevet 9. oktober 2011 Takk for svar jeg regner egentlig også med at de frosne ertene er sunnere, men det er greit å bruke begge deler, tenkte jeg. tar gjerne i mot flere forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå