Livets datter Skrevet 5. desember 2003 #1 Skrevet 5. desember 2003 Som alle ser, er jeg logget på. MEN... da jeg går inn i albumet for å se på bilder, står det "Velkommen, uregistrert". Hvorfor det?
Tjorven Skrevet 5. desember 2003 #2 Skrevet 5. desember 2003 Dette har skjedd meg også, men når jeg åpner albumet i et nytt vindu så går det alltid greit. :blunke:
Livets datter Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2003 Jeg får jo ikke lagt inn bildet mitt...
Tjorven Skrevet 5. desember 2003 #4 Skrevet 5. desember 2003 Jeg får jo ikke lagt inn bildet mitt... Joda, det skal gå så bra så! Du kan nemlig logge deg inn som deg selv i albumet også.... Eller er det noe annet som er problemet?
Tjorven Skrevet 5. desember 2003 #5 Skrevet 5. desember 2003 Men du har jo fått det til jo!! Venter bare på godkjenning fra Gry!
Livets datter Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2003 Ja, jeg har klart å logge inn nå, og la inn bilde av et av smykkene mine. Så får jeg beskjed om at nedlastingen av bildet var vellykket. MEN... når jeg går inn for å se på det, er det ikke noe bilde der. Det står bare noe sånt som "Image pending approval" eller noe.....
Livets datter Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2003 Men du har jo fått det til jo!! Venter bare på godkjenning fra Gry! Åh??? :oops:
Malou Skrevet 5. desember 2003 #8 Skrevet 5. desember 2003 Det er fordi Gry eller en av moderatorene skal godkjenne bildet først. Det pleier å skje ganske fort. Jennifer
Livets datter Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2003 *LD føler seg plutselig litt dum*
Livets datter Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #10 Skrevet 5. desember 2003 Ennå ingenting.... GRYYY!!!!!
Livets datter Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #12 Skrevet 5. desember 2003 Takk takk *neier ærbødig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå