Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått noen fine Norgesglass av bestemoren min!

Jeg lurte på om dere har noen tips til hva jeg kan ha i dem? Jeg tenker jeg vil bruke de som pynt, men jeg er litt blank på hva jeg skal putte oppi :sjenert:

Har dere noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggris. Jeg lette som en gal etter bestemors glass fordi jeg skulle hermetisere plommer i høst. Men fant ingen, så nå har jeg de på stygge syltetøyglass. :(

Du kan jo putte alt mulig nedi, mat, plaster, penner.

Skrevet

Mener du mat?

Jeg bruker de til all slags mel, alle forkostblandinger (som havregryn og cornflakes), oboy, hamstermat, spaghetti, macaroni, ris, osv. Men det var vel gjerne ikke det du tenkte på?

Har sett at folk har brukt de som telysholdere, men da uten lokket, men med den skrugreia på :)

Skrevet

Nei, det var nettopp mat jeg ikke tenkte på! Hehe, vil bruke de som pynt :fnise:

Skrevet

Hjemme hos mamma hadde vi flere norgesglass vi brukte som pynt :) Vi hadde en med skjell, en med runde strandsteiner og en med glassboblefisk. Slike som DISSE . Kjempepyntelig :)

Skrevet

Du kan f.eks. ha i pyntesand og sette stearinlys i. Evt pynte dem med glassmaling eller decoupage. Det har jeg gjort selv, ble kjempefint, med tent lys er det som en lykt med vakre farger.

Skrevet

Klinkekuler!

Det tar seg kjempefint ut om de står i motlys i vinduet f.eks :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...