wed 02 Skrevet 16. mai 2002 #1 Skrevet 16. mai 2002 Hei! Jeg er på jakt etter et renseri i Oslo som er gode på brudekjoler! Det var et tips her inne for en stund tilbake om et på Majorstua - noen som husker navnet? Eller har andre gode tips? PS: Noen som vet sånn ca pris på rens av en brudekjole?
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #2 Skrevet 16. mai 2002 Ved et lite søk fant jeg denne tråden som du sikter til: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...ic=3738&forum=3 Flekken Renseri heter det på Majorstua
Snuppa Skrevet 16. mai 2002 #3 Skrevet 16. mai 2002 Det ligger også et renseri ganske langt ned i Markvn på Grünerløkka - flinke folk! Tror jeg betalte 350 for rens av min kjole, noe jeg ikke synes var så ille.12
wed 02 Skrevet 16. mai 2002 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2002 Tok en telefon til Flekken renseri - og fikk utrolig dårlig service! Det var så vidt noen der ville snakke med meg - og de kunne ikke gi noe særlig med opplysninger heller. De mente at jeg måtte regne med 2 uker (minst) for å få rense kjolen - er dette vanlig? Spurte også om pris, og etter mye om og men så sa de at jeg måtte regne med rundt kr. 500 - 600,-. Fikk ikke veldig lyst til å bruke dette renseriet, men hvis de er så bra så...
Gjest Snorkfrøken Skrevet 16. mai 2002 #5 Skrevet 16. mai 2002 Dette var jo interessant, for jeg hadde planer om å bruke Flekken renseri... Hmmmm, har ikke så lyst til det nå. Hvor er det dere andre har renset kjolene deres (utenom den i Markvn)? Venter spent på svar 12
Niso Skrevet 16. mai 2002 #6 Skrevet 16. mai 2002 Selv ringte jeg begge brudesalongene i Drammen for å få råd, ut fra hvilke renserier de bruker til sine utleie-kjoler. Brudespesialisten anbefalte Alt Rens på Strømsø i Drammen, og fortalte at det ALDRI hadde vært misfornøyd der, mens de hadde hatt litt mer varierende erfaring med andre renserier tidligere. Pris på rens av brudekjoler er vanskelig å oppgi over telefon, da det er veldig stor variasjon fra kjolemodell til kjolemodell - noen krever mer jobb en andre å få renset, og blir dermed dyrere. Men 5-600 er nok ikke usannsynlig for de fleste... 1212[ Dette Innlegg er endret av: Niso den 2002-05-16 14:09 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå