Gå til innhold

Renseri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er på jakt etter et renseri i Oslo som er gode på brudekjoler! Det var et tips her inne for en stund tilbake om et på Majorstua - noen som husker navnet? Eller har andre gode tips?

PS: Noen som vet sånn ca pris på rens av en brudekjole?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger også et renseri ganske langt ned i Markvn på Grünerløkka - flinke folk! Tror jeg betalte 350 for rens av min kjole, noe jeg ikke synes var så ille.12

Skrevet

Tok en telefon til Flekken renseri - og fikk utrolig dårlig service! Det var så vidt noen der ville snakke med meg - og de kunne ikke gi noe særlig med opplysninger heller. De mente at jeg måtte regne med 2 uker (minst) for å få rense kjolen - er dette vanlig? Spurte også om pris, og etter mye om og men så sa de at jeg måtte regne med rundt kr. 500 - 600,-.

Fikk ikke veldig lyst til å bruke dette renseriet, men hvis de er så bra så...

Gjest Snorkfrøken
Skrevet

Dette var jo interessant, for jeg hadde planer om å bruke Flekken renseri... Hmmmm, har ikke så lyst til det nå.

Hvor er det dere andre har renset kjolene deres (utenom den i Markvn)?

Venter spent på svar icon_wink.gif12

Skrevet

Selv ringte jeg begge brudesalongene i Drammen for å få råd, ut fra hvilke renserier de bruker til sine utleie-kjoler.

Brudespesialisten anbefalte Alt Rens på Strømsø i Drammen, og fortalte at det ALDRI hadde vært misfornøyd der, mens de hadde hatt litt mer varierende erfaring med andre renserier tidligere.

Pris på rens av brudekjoler er vanskelig å oppgi over telefon, da det er veldig stor variasjon fra kjolemodell til kjolemodell - noen krever mer jobb en andre å få renset, og blir dermed dyrere. Men 5-600 er nok ikke usannsynlig for de fleste... 1212[ Dette Innlegg er endret av: Niso den 2002-05-16 14:09 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...