Tjorven Skrevet 5. desember 2003 #1 Skrevet 5. desember 2003 Det er utrolig stille på jobb i dag, noe som gjør at jeg kjeder meg bittelitt.... Derfor atter en useriøs tråd! 1) Hvis du kunne bytte nick med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? 2) Hvis du kunne bytte avatar med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? 3) Hvilket av bildene i albumet har du tittet mest på? 4) Hvilken av forumene her på KG er du mest aktiv på? 5) Deltar du i julekalenderen? 6) Starter du ofte tråder, eller foretrekker du å svare på andre sine?
Gjest Seleena Skrevet 5. desember 2003 #2 Skrevet 5. desember 2003 1) Hvis du kunne bytte nick med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? - Ingen!! 2) Hvis du kunne bytte avatar med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? - Ingen 3) Hvilket av bildene i albumet har du tittet mest på? - Brudebilder 4) Hvilken av forumene her på KG er du mest aktiv på? - Snikk Snakk, men leser en del på Seksualitet, karriære og helse. 5) Deltar du i julekalenderen? Nei, hva er det? 6) Starter du ofte tråder, eller foretrekker du å svare på andre sine? Jeg starter iblandt om det er noe jeg lurer på, men liker også å svare.
Gjest Meg Skrevet 5. desember 2003 #3 Skrevet 5. desember 2003 Det er utrolig stille på jobb i dag, noe som gjør at jeg kjeder meg bittelitt.... Derfor atter en useriøs tråd! 1) Hvis du kunne bytte nick med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? Hun som har Meg uten stjerner foran og bak, er her aldri allikevel. 2) Hvis du kunne bytte avatar med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? Ingen nå lenger, fant endelig en jeg liker godt. (har fått god hjelp) 3) Hvilket av bildene i albumet har du tittet mest på? De av bruker'ne selv. 4) Hvilken av forumene her på KG er du mest aktiv på? Alle tror jeg, bruker "Nye innlegg" funksjonen. 5) Deltar du i julekalenderen? Nei, til det er jeg her for lite. 6) Starter du ofte tråder, eller foretrekker du å svare på andre sine? Starter sjeldent egene tråder.
Gjest Prinsessen Skrevet 5. desember 2003 #4 Skrevet 5. desember 2003 1) Hvis du kunne bytte nick med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? Ingen. Jeg har sjefsnicket. 2) Hvis du kunne bytte avatar med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? Barbies 3) Hvilket av bildene i albumet har du tittet mest på? Kjæledyr 4) Hvilken av forumene her på KG er du mest aktiv på? Ingen spesielle 5) Deltar du i julekalenderen? Nei....? 6) Starter du ofte tråder, eller foretrekker du å svare på andre sine? Jeg smugleser mest, jeg... :oops:
Tjorven Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2003 1) Hvis du kunne bytte nick med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? Er veldig fornøyd med nicket mitt, så jeg kunne egentlig ikke tenke meg å bytte... 2) Hvis du kunne bytte avatar med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? Avataren min passer veldig godt til nicket mitt, men jeg synes care har mange morsomme avatarer da... 3) Hvilket av bildene i albumet har du tittet mest på? Hobby-bildene 4) Hvilken av forumene her på KG er du mest aktiv på? Er innom mange, men kanskje mest på hobby og litteratur 5) Deltar du i julekalenderen? Ja, har svart på alle oppgavene så langt 6) Starter du ofte tråder, eller foretrekker du å svare på andre sine? Starter tråder om jeg har noe så spørre om, og svarer nok kanskje litt for ofte på andre sine tråder.
Soul Skrevet 5. desember 2003 #6 Skrevet 5. desember 2003 1) Hvis du kunne bytte nick med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? *Hmm, mange fine nick men liker Livets Datter veldig godt. 2) Hvis du kunne bytte avatar med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? *Vet ikke 3) Hvilket av bildene i albumet har du tittet mest på? *Kjæledyr, deretter brudebilder og brukerne selv 4) Hvilken av forumene her på KG er du mest aktiv på? *Snikk Snakk, generell debatt også litt her og der. Før var det bryllup! 5) Deltar du i julekalenderen? *Ikke gjort det hittil, men kanskje jeg tør å prøve en dag 6) Starter du ofte tråder, eller foretrekker du å svare på andre sine? *Foretrekker å svare på andre sine...men av og til starter jeg en tråd (sjeldent igrunn..) :klø:
Babyface Skrevet 5. desember 2003 #7 Skrevet 5. desember 2003 1) Hvis du kunne bytte nick med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? Ingen, jeg er fornøyd med nicket. 2) Hvis du kunne bytte avatar med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? Ingen, for den hører liksom sammen med nicket mitt. 3) Hvilket av bildene i albumet har du tittet mest på? Nå er det vel alle bidragene til julekalenderen 3. desember. 4) Hvilken av forumene her på KG er du mest aktiv på? Varierer veldig. F eks da jeg var gravid var jeg, naturlig nok, mest aktiv på graviditetsforumet. 5) Deltar du i julekalenderen? Ja. 6) Starter du ofte tråder, eller foretrekker du å svare på andre sine? Svarer mest, men starter da noen, særlig hvis jeg lurer på noe.
Ruby Skrevet 5. desember 2003 #8 Skrevet 5. desember 2003 Det er utrolig stille på jobb i dag, noe som gjør at jeg kjeder meg bittelitt.... Derfor atter en useriøs tråd! 1) Hvis du kunne bytte nick med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? Ville ikke hatt et annet nick jeg..... 2) Hvis du kunne bytte avatar med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? Barbie kanskje.. eller Lille Bille.... 3) Hvilket av bildene i albumet har du tittet mest på? Har tittet innom ultralydbildene og bryllupsbildene.... 4) Hvilken av forumene her på KG er du mest aktiv på? Er litt overalt jeg.... 5) Deltar du i julekalenderen? Selvfølgelig 6) Starter du ofte tråder, eller foretrekker du å svare på andre sine? Både og egentlig....
Gjest sunshine-t Skrevet 6. desember 2003 #9 Skrevet 6. desember 2003 1) Hvis du kunne bytte nick med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? Trives med det jeg har jeg.. 2) Hvis du kunne bytte avatar med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? Solstrålen 3) Hvilket av bildene i albumet har du tittet mest på? Brukerene og kunst 4) Hvilken av forumene her på KG er du mest aktiv på? Alle sammen,hehe!! 5) Deltar du i julekalenderen? Jepp!! Det gjør jeg! 6) Starter du ofte tråder, eller foretrekker du å svare på andre sine? Begge deler
Gjest Madam Felle Skrevet 6. desember 2003 #10 Skrevet 6. desember 2003 Det er utrolig stille på jobb i dag, noe som gjør at jeg kjeder meg bittelitt.... Derfor atter en useriøs tråd! 1) Hvis du kunne bytte nick med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? Bippbipp 2) Hvis du kunne bytte avatar med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? Ingen 3) Hvilket av bildene i albumet har du tittet mest på? Julekortene 4) Hvilken av forumene her på KG er du mest aktiv på? SS 5) Deltar du i julekalenderen? Ja 6) Starter du ofte tråder, eller foretrekker du å svare på andre sine? begge deler
Livets datter Skrevet 8. desember 2003 #11 Skrevet 8. desember 2003 1) Hvis du kunne bytte nick med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? Jeg trives godt med mitt eget nick! 2) Hvis du kunne bytte avatar med en av de andre brukerene, hvem ville du ha byttet med? Det må bli Bluebird, tror jeg! Den er så søt. 3) Hvilket av bildene i albumet har du tittet mest på? Tjorvens hobby-bilder 4) Hvilken av forumene her på KG er du mest aktiv på? Snikk-snakk (Det er vel ingen hemmelighet) 5) Deltar du i julekalenderen? Ja, men har ikke pc hjemme, så jeg får ikke vært med i helgene. 6) Starter du ofte tråder, eller foretrekker du å svare på andre sine? Begge deler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå